Laffe1990 Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 hallo;) har en 320 e30 90mod, å sikkring nr 10 ryker så fort jeg prøver å starte den.. noen som veit hva dette kan vere? det starta med at bensinmåler og turteller bare kutta brått ut.. også bytta jeg sikkring, å da virker bensin måler`n når jeg vrir om tenninga.. men så fort bilen starter så ryker den med en gang:/ har prøvd mange ganger, men skjer det samme hver gang håper noen kan komme med noen bra tips på hva det kan vere:)
Odd-M Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Du har kortslutning et sted i ledningsnettet. Hva går sikringen til? smell i en større sikring ! Dagens tips hvis man vil at bilen skal ta fyr...
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Du har kortslutning et sted i ledningsnettet. Hva går sikringen til?smell i en større sikring ! Dagens tips hvis man vil at bilen skal ta fyr... Hadde akkurat samme problem på min bil sikring nr.10, da sto det 7.5A sikring i.. Putta i en 10A og alt funka smertefritt ! Hadde det vært fra 7,5A å til 30A så kan det være en annen sak...
Laffe1990 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 hehe satte inn en 10amp men den ryker like fort, noe større tror jeg ikke er å satse på gitt:P den går til 10 7,5 A Instrumenter, bordcomputer, baklys, service-intervalindikator.. men er det samma på el nett på m20b20 og m50b20? for er satt inn en m50b20 motor i den.. men tror det er overledning en stand.. for er jo noe som gir strøm akk når motoren starter.. for på første kneppet på tenninga, så virker bensinmåler`n.. også akk når motor fyrer, så kutter den ut.. å turteller gjør ett par små hopp bare så virker ikke den heller.. å motoren har begynt å ettertenne når jeg stopper den:P
Laffe1990 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 takker for tips jeg har fått:) det ble i orden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå