Gå til innhold

HJELP!!? sikkring nr 10 ryker:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo;)

har en 320 e30 90mod, å sikkring nr 10 ryker så fort jeg prøver å starte den.. noen som veit hva dette kan vere?

det starta med at bensinmåler og turteller bare kutta brått ut.. også bytta jeg sikkring, å da virker bensin måler`n når jeg vrir om tenninga.. men så fort bilen starter så ryker den med en gang:/ har prøvd mange ganger, men skjer det samme hver gang

håper noen kan komme med noen bra tips på hva det kan vere:)

Skrevet

Du har kortslutning et sted i ledningsnettet. Hva går sikringen til?

smell i en større sikring ! ;)

Dagens tips hvis man vil at bilen skal ta fyr...

Skrevet
Du har kortslutning et sted i ledningsnettet. Hva går sikringen til?
smell i en større sikring ! ;)

Dagens tips hvis man vil at bilen skal ta fyr...

Hadde akkurat samme problem på min bil sikring nr.10, da sto det 7.5A sikring i.. Putta i en 10A og alt funka smertefritt ! Hadde det vært fra 7,5A å til 30A så kan det være en annen sak...

Skrevet

hehe satte inn en 10amp men den ryker like fort, noe større tror jeg ikke er å satse på gitt:P

den går til 10 7,5 A Instrumenter, bordcomputer, baklys, service-intervalindikator.. men er det samma på el nett på m20b20 og m50b20? for er satt inn en m50b20 motor i den.. men tror det er overledning en stand.. for er jo noe som gir strøm akk når motoren starter.. for på første kneppet på tenninga, så virker bensinmåler`n.. også akk når motor fyrer, så kutter den ut.. å turteller gjør ett par små hopp bare så virker ikke den heller.. å motoren har begynt å ettertenne når jeg stopper den:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...