lande Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Hei Jeg har et merkelig problem på min BMW. Det har seg slik at vi har 2 nøkler med fjernkontroll og den ene fungerer helt supert, men den andre fungerer til alt annet enn å starte bilen. Den åpner og låser bilen med fjernkontrollen. Den fungerer helt fint i posisjon 1 og 2, men starter ikke bilen. Dvs. den starter av og til bilen, men bare dersom jeg først starter den med den andre nøkkelen for så å foreta et raskt bytte.... Noen som har peiling på hva som kan gjøres? TAKKER og bukker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBell Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Du må nok kode om nøklene på BMW verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Må få programmert nøklene på nytt hos BMW. Ta med alt du har av nøkler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lande Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Til andre som har samme problem: I følge bmw er dette et klart tegn på at nøkkelen er ødelagt og programmering er derfor ikke vits. Det er bare å kjøpe ny nøkkel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå