Tom Marius Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Det kommer nesten garantert til å bli lagt ned mer penger enn det med tiden også Skal nok ha en tykkere MLS toppakning tenker jeg Dreie stemplene kan jeg gjøre selv, om jeg bare får regnet ut hvor mye de skal dreies ned
Tom Marius Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Har nå slått fra meg tanken på å bygge turbomotor (Enn så lenge) Så det blir til at jeg bestiller et sånt Motorombygningskit fra koed, en M50B25/B28. Burde jeg ha med eller uten Vanos?
OLEZZ Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Vanos hvis du har tenkt til å beholde den orginal, og uten hvis du skal ha turbo på den etterhvert.
Silverboy Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Mja... ppf har vel Vipec plug'n'play til Vanosen nå som funker pretty damn good
Clerion Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Hey ;D Har du BEGYNT turbobygget enda? hehe, har nemmelig komplett kit liggende til E30. Inkl bunnpanne med retur osv.
Tom Marius Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 Hey ;DHar du BEGYNT turbobygget enda? hehe, har nemmelig komplett kit liggende til E30. Inkl bunnpanne med retur osv. PM Sendt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå