André78 Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Har disse felgene på min E34: Jeg lurer på om det er verdt å la et firma pusse de opp for 800-1200 pr felg? Kanten er lakkert med klarlakk som er delvis begynt å flasse/boble. Jeg har knapt tid til å kjøre bimmern, og har da ihvertfall ikke tid til å gjøre denne jobben selv desverre. Bør jeg bare selge felgene og bli kvitt problemet?
Ad|oS Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Hva forventer du å få for dem i den standen de er i nå da? RX felgene er ikke akkurat de som er de høyest priset på markedet heller
R Andersen Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Disse heter RX II, da de er skrudde. Veldig fine felger! Det vil nok ikke lønne seg å pusse de opp hvis du skal sette bort jobben.
Ellingsen B. Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Enig det som Ray skriver. Dette er meget kostbare felger skal du handle disse nye! Jeg hadde hvertfall pusset de opp får du det for 3-4000,- hvis du skal beholde de.
André78 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Hva forventer du å få for dem i den standen de er i nå da? RX felgene er ikke akkurat de som er de høyest priset på markedet heller Har ingen forventning og peiling på hva de er verdt egentlig.
André78 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 R Andersen: RX II sier du? aha.. Ja, de er skrudde og med greit utseende. Men irriterer meg over den stygge kanten. Ellingsen: Takk for innspill. Fikk tilbud fra Dekksjekk i Askim. 800-1200 pr. felg.
EirikL Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Hvis du skal beholde dem, vil jeg absolutt si at det er verdt å sette bort jobben. Det er meget pene felger som koster en slump penger. Men hvis du tenker på å selge dem til fordel for nye, er det nok påkrevd å gjøre jobben selv. Alternativet er jo å lagre dem til du evt får muligheten til å ta fatt på jobben hvis tiden ikke strekker til akkurat nå
André78 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Er med på tankegangen din Eirik. Er litt usikker. Har tenkt tanken å selge bilen i løpet av året.. Om jeg da kan forsvare å bruke 4000,- på felgene vet jeg ikke. Skal jeg lagre dem må jeg kjøpe meg noen andre felger eller sette på 16" vinterfelger så det blir nok ikke aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå