Jimxd Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Selger min Camelbak Thermobak 3L da jeg har 2 stykker. Jeg bruker den andre som jeg er blitt forelsket i. Denne har jeg fått siden jeg er med i innsatsstyrken i Vest-Agder. Den er bare brukt 1 eller 2 ganger. Fremstår som ny. Veldig god kvalitet. http://www.farkas.no/index.php?nr=90&id ... se=4&id=68 Er link Tenkte meg 500 inkl frakt for denne siden den nesten ikke er brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Ingen som trenger når de er ute å løper i skogen så du slepper å ha med deg vannflaske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Smarte greier, tenk å strippe denne helt samt fylle den med sprit eller lignende. Fungerer sikkert fett på byen, sjelden de sjekker "Deg" som person. Værre med vesker osv Men tror du får et forklaringsproblem hvis de først sjekker deg Anyways, Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå