Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor mye skal du ha imellom hvis vi bytter felger da? :) Kunne tenkt meg de hjula jeg :)

Tja, en plass må man vell begynne... Har noen som tenker på det, men har enda ikke blitt noe handel... Så, ja... Som jeg forsto så var det litt dårlige dekk på dine, da prøver vi på 4000,-kr i mellom?

Skrur av felgene etterpå og da er det bare å komme og hente :)

Skrevet

Ok. Nei det er ikke intressangt desverre. SÅ fine i forhold til de jeg har fra før er de ikke ;) Men regner med du får solgt de rimelig kjapt uansett :)

Skrevet

Mulig at jeg selger de kjapt, for det er jo noen som ringer, bare det er noen som "bestemmer" seg, så er de jo solgt :)

Tenkte 4 laken var greit siden det da bare var å skru de rett på bilen din, det var nemlig senteringer på de, så da passer de til din og du slepper også å kjøpe nye dekk osv :) Hvis det drøyer for lenge, så får du komme med et motbud. Har så og si funnet nye felger, så er jo greit å få de unna også :)

Skrevet
Ok. Nei det er ikke intressangt desverre. SÅ fine i forhold til de jeg har fra før er de ikke ;) Men regner med du får solgt de rimelig kjapt uansett :)

Hvor langt unna var vi da, hva er din tanke om pris?

Skrevet
Minstepris?????

Hvordan er det å få sendt dem til bergen????

Kan se ut som man får sendt de til bergen for ca 170kr dekket med Bring.

Må bare sjekke hvor mye et hjul egentlig veier...

Skrevet

Tja, dagens pris... Jeg har nu iallefall en som ligger inne med et bindende bud på 4000kr.

Jeg befinner meg i Stjørdal, felgene kan sendes for ca 170kr hjule, oppkrav 219kr hjule...

Skrevet

Mitt bud på 2500.- imellom står :) Eller 1000.- for bare dekkene. ;) Og ettersom det er billigbilligdekk, så er 1000.- et bra bud. Nye på dekkonline koster 507.-kr stk ;)

Del or no Deal? :) Bestiller nye imorgen hvis ikke ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...