Stoppie_Master Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Hvor mye skal du ha imellom hvis vi bytter felger da? Kunne tenkt meg de hjula jeg Tja, en plass må man vell begynne... Har noen som tenker på det, men har enda ikke blitt noe handel... Så, ja... Som jeg forsto så var det litt dårlige dekk på dine, da prøver vi på 4000,-kr i mellom? Skrur av felgene etterpå og da er det bare å komme og hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Ok. Nei det er ikke intressangt desverre. SÅ fine i forhold til de jeg har fra før er de ikke Men regner med du får solgt de rimelig kjapt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Mulig at jeg selger de kjapt, for det er jo noen som ringer, bare det er noen som "bestemmer" seg, så er de jo solgt Tenkte 4 laken var greit siden det da bare var å skru de rett på bilen din, det var nemlig senteringer på de, så da passer de til din og du slepper også å kjøpe nye dekk osv Hvis det drøyer for lenge, så får du komme med et motbud. Har så og si funnet nye felger, så er jo greit å få de unna også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Minstepris????? Hvordan er det å få sendt dem til bergen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Tja, jeg synes nu de er ganske så på minstepris? Å få sendt de til bergen går nok, men jeg vet ikke hva prisen blir og hvilket selskap osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Ok. Nei det er ikke intressangt desverre. SÅ fine i forhold til de jeg har fra før er de ikke Men regner med du får solgt de rimelig kjapt uansett Hvor langt unna var vi da, hva er din tanke om pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Kan levere mine felger + 2500.- , så har vi en deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Minstepris?????Hvordan er det å få sendt dem til bergen???? Kan se ut som man får sendt de til bergen for ca 170kr dekket med Bring. Må bare sjekke hvor mye et hjul egentlig veier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Dagens pris er?? I landet befinner du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Tja, dagens pris... Jeg har nu iallefall en som ligger inne med et bindende bud på 4000kr. Jeg befinner meg i Stjørdal, felgene kan sendes for ca 170kr hjule, oppkrav 219kr hjule... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 DAGENS PRIS ER SATT TIL 4900,-KR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Siste bud er på 4500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Mitt bud på 2500.- imellom står Eller 1000.- for bare dekkene. Og ettersom det er billigbilligdekk, så er 1000.- et bra bud. Nye på dekkonline koster 507.-kr stk Del or no Deal? Bestiller nye imorgen hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 SOLGT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg