Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Antakelig det sykeste du kommer til å se også... ;) Så mye utstyr + godkjenning.

Må iallefall treffe på rett kjøper.

Skrevet

TUV godkjenning fra Tyskland i gamle dager. Rett før Biltilsynet gikk fra delvis funksjonelt til dysfunksjonelt. Dette er så godt som umulig i 2010, ihvertfall i et E30 chassi.

Skrevet
TUV godkjenning fra Tyskland i gamle dager. Rett før Biltilsynet gikk fra delvis funksjonelt til dysfunksjonelt. Dette er så godt som umulig i 2010, ihvertfall i et E30 chassi.

Utrolig bra sagt!

Skrevet

Ganske så hysterisk tralle dette. Jeg ser ikke bort fra at den til og med hadde holdt følge med Gøjfen en runde rundt ACR, f.eks :twisted: Kan noen låne meg 800000,- rente- og avdragsfritt?

Skrevet
Ganske så hysterisk tralle dette. Jeg ser ikke bort fra at den til og med hadde holdt følge med Gøjfen en runde rundt ACR, f.eks :twisted: Kan noen låne meg 800000,- rente- og avdragsfritt?

Fordelt på 80år? :)

Skrevet

Hvor gammler dager snakker vi om her da?? Første jeg tenkte var "dette er kjøpt og betalt".. Heh, kloke ord, funksjonelt til dysfunksjonelt stemmer vel omtrent på en prikk... Umulig i 2010 ja?? Er jo omtrent ingenting som går i dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...