Eirsan Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Meget pen bil du har Men har du tatt av sidekjørtene ? Trenger ikke gjøre så veldig mye med den da, men difusor, m3 speil, m lister og bagasjeluke list er veldig pent på sedan Bakfangeren din kunne trengt frisk lakk ;D Hahah, jeg har mye av det samme problemet som deg. Kjøpte selv en 320 for en stund siden, men nå har jeg bare 1mnd igjen til lappen :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Meget pen bil du har Men har du tatt av sidekjørtene ? Trenger ikke gjøre så veldig mye med den da, men difusor, m3 speil, m lister og bagasjeluke list er veldig pent på sedan Bakfangeren din kunne trengt frisk lakk ;D Hahah, jeg har mye av det samme problemet som deg. Kjøpte selv en 320 for en stund siden, men nå har jeg bare 1mnd igjen til lappen :D:D Nei han har ikke det... (såvidt jeg vet) men det er bildene som lurer deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Hehe, L'en er på plass den.. Eneste måten jeg får kjørt min egen bil på Det blir nok m3 bakfanger og speil etter sommeren, skal prøve å ta meg råd til m3 sidekjørt også. Når dette blir montert en gang skal bilen lakkeres der det trengs. Noe jeg gleder meg veldig til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå