Joher Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Vurderer å selge min bil nr 2 nå. Link til info/bilder http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1275246301 Konklusjon, en meget velholdt og fin bil. Har det meste av de "gode" delene. Rattstammelager er gåent pr dags dato, og liten lekasje fra tannstangen. Følger med ny, sammen med nytt lager. Kom med bud, skal alltids bli enig (med/uten bbs felger etc) Ta kontakt på PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Kjappe bilder av hvordan bilen er idag Bilen ser kanskje helt strøken ut på bildene, det er alltid noe smått såklart. Men for å være 92" så ser den etter min mening veldig bra ut. Fikk ikke tatt interiør bilde, var litt før mørkt ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Veldig synd dette var AU-tomat ! Meget fin og velholdt bil ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Takk for det Prøver å beholde den (blir manuel da), men er dyrt å ha to biler når man kun trenger en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Hvorfor er det synd med automat?? Så sinnsykt digg å kjøre den bilen der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Ingen interessert i denne bilen? Her kan noen gjøre en god deal vist de gjør en kjapp handel. Har egentlig ikke plass til å ha den stående. Bilde av interiøret tatt for noen mnd siden. Meget pent. er montert ny midtarmlene i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Bump, er denne bilen priset altfor høyt? Bare å sende bud på PM, alle bud vurderes da jeg ikke har bruk for to biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Er rattaksling og tannstang fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Kunne tenkt meg å tatt en titt på denne. Hvor i Bergen står denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå