Gå til innhold

OBS OBS!!!!!

L.M.e30
 Share

Anbefalte innlegg

bmwgr er en ekstremt useriøs kjøper som alle burde holde seg langt unna.

nekter å hente pakke som jeg sendte i postoppkrav til han etter hans eget ønske, jeg har på en sakelig måte forsøkt å få han til å dekke mitt utlegg for postoppkravet, men har bare fått useriøse og barnslige svar og frekkheter.

jeg gjentar bmwrg burde alle holde seg langt unna for jeg har sikkert til sammen gjort 100 kjøp og salg her inne i løpet av de 3 årene jeg har vert aktiv her inne uten å møte noen som kan sammenlignes med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har du grunnen til at jeg ikke sender i oppkrav uten å ha fått dobbel porto i forskudd evnt

+1 Sender ALDRI noe på oppkrav uten å ha fått dobbel frakt nå nei.

Jeg har også måttet lære det på harde måten. Sendte svært dobbel 12" sub til vestlandet en gang. Kostet 250 kr. i frakt og jeg måtte betale 250 kr. i returfrakta tilbake også. Altså 500 kr. for en sub jeg skulle ta 500 kr. for.

Rasshøler som burde fått juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så unødvendig at noen holder på slik. Har heldigvis kun positive erfaringer her inne.. Har mange ganger forhåndsbetalt, og har mange ganger sendt uten at penger har vært på konto først.. Kanskje heldig, men har alle fall gått bra.

Flott at folk blir gjort obs på slike useriøse.. Stemmer for profiler med navnet personen står oppført i folkeregisteret med, slik at ingen kan skjule seg bak nick !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy da, ikke bra...

Det skulle heller ha vært slik at pakken ble liggende på postkontoret der man leverte den inn, også ble den sendt til motaker når betalingen hadde funnet sted. Sånn at hvis folk ikke betalte, så hadde den ikke blitt sendt og man forhåpentligvis hadde sluppet unna med et billigere ekspededisjonsgebyr hvis man måtte hente den tilbake? Men tenker postkontorene ville ha betalt for å ha pakken liggende også, så det hadde vell gått opp i opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo sant d,men noen vil alltid rissikere et eller annet,derfor bør man også undersøke om kjøper/selger er seriøs.

Det jeg bruker å gjøre når jeg selger er:Hvis kjøper ikke vil forhåndsbetale,ber jeg om forskudsbetaling på frakt+ oppkravsgebyr.

Da har jo kjøper allerede betalt feks 100kr.Da er det mindre sansynelig at han ikke henter pakken for da har jo han også tapt 100kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...