Gizle Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Ønsker å kjøpe DME 3.3 til M60-maskin. Type DME 3.3 uten EWS, hverken EWS I,II eller III, samt ABS. Det kan også være DME 3.3 til M60 som har hatt EWS med, men da MÅ EWS garantert være bypasset. Skal brukes til Prosjekt M60 i E23 som snart er ferdig del 1. (1 av 3) http://e23forum.diskusjonsforum.no/e23f ... ut240.html
Eirik Viste Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Hei du. Her er det en kar som har skjönt hvilken motor man fär mest igjen for pengene til BMW.(Men i ditt tilfelle blir det jo mye ekstra arbeid). Jeg har M60B30 hjerne til salgs. 404 hjerne som de kalles uten EWS. 1.000 kr inkl frakt. Men skal snart fä tuningchip i tillegg med meg hjem. Kan sikkert bestille en til. Jeg kommer hjem til Norge innen neste fredag Hilsen Eirik.
Gizle Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 Unnskylder meg for å ikke svare, Eirik. Beklager. Har fått tak i en DME som funker uten EWS. Men send meg en PM om den DME'en du har, så skal vi sikker bli enige om noe spennende.
Eirik Viste Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Hei igjen. Jeg er nå hjemme igjen i Norge. Den hjernen jeg har er en helt standard M60B30 hjerne. Siden du har fått start på motoren bruker du sikkert en lik hjerne nå også. Kjenner ikke til andre hjerner som passer til M60V8 motorene. Så vet ikke om jeg kan tilby noe mer enn at jeg kan spørre min chipspesialist om han har noen gode programmeringer liggende til 3 liter V8. Hilsen Eirik.
Wolfeh Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Skal du ha automat på denne eller manuell? Har automat kasse hvis det er av interesse, send meg en pm
Gizle Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Skrevet Juli 3, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=KAuM60J2EYA Har en ZF 5HP-18-kasse på M60'en. Takker for tilbakemelding gutter. E23'en er i kjørbar stand og jeg er begynt på langtest av bygget. Jeg lover å komme tilbake hvis det er deler jeg bør bytte ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå