Gå til innhold

'88 e32 750 til salgs. Ny pris.

MrElg
 Share

Anbefalte innlegg

Diamantsort '88 750. Selges som rep objekt. Eu-ok frem til nov/des 2010. inkludert 4 stk. gulllakkerte 17'' BBS style 5 felger med dekkbredde 2x235 foran og 2x255 bak

Ny pris: 23000kr

Løp og kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustne bremserør, dårlige dempere, dårlige endeledd, sprekk i frontrute og justering av lyktene.

I det siste har den også nektet å starte et par ganger, tror den har tett bensinfilter ens. Har ikke tatt meg tid til å se på det enda. Startet på første når jeg prøvde den istad.

Følger forresten med "ny" styresnekke, 2x ubrukte styreledd ( http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 5&type=new ) 1x lmm og to ekstra framskjermer. Nye fordekk, kjørt under 3000km på de. Bensinpumpene ble byttet for 10000km siden.

Hvis det frister, så har jeg også to manuelle kasser ( s6s 560g ) i deler, ubrukt klutchkit, man. pedalsett og hoved/slavecyl. liggende. (Ikke svinghjul)

9b2eapbzl7kjmyh99ppe_thumb.jpg

ucf8r7ol7ngrney1gjxp_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Har den fortsatt. 260k km. Motor tikker på 2 cyl. Kassa lugger iblant når den er iskald.

Er montert diff med høyere utveksling (som i mer akslerasjon og lavere toppfart), og med ca. 25% brems ifølge gamleeieren.

Var fin mtp. rust i 2009. Har bare kjørt den på sommeren siden, så jeg liker å tro at den fortsatt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...