MrElg Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Diamantsort '88 750. Selges som rep objekt. Eu-ok frem til nov/des 2010. inkludert 4 stk. gulllakkerte 17'' BBS style 5 felger med dekkbredde 2x235 foran og 2x255 bak Ny pris: 23000kr Løp og kjøp.
Wendel Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Hva er galt med denne? Hva må til for å få den eu godkjent på nytt?
MrElg Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Skrevet Juni 20, 2010 Rustne bremserør, dårlige dempere, dårlige endeledd, sprekk i frontrute og justering av lyktene. I det siste har den også nektet å starte et par ganger, tror den har tett bensinfilter ens. Har ikke tatt meg tid til å se på det enda. Startet på første når jeg prøvde den istad. Følger forresten med "ny" styresnekke, 2x ubrukte styreledd ( http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 5&type=new ) 1x lmm og to ekstra framskjermer. Nye fordekk, kjørt under 3000km på de. Bensinpumpene ble byttet for 10000km siden. Hvis det frister, så har jeg også to manuelle kasser ( s6s 560g ) i deler, ubrukt klutchkit, man. pedalsett og hoved/slavecyl. liggende. (Ikke svinghjul)
Tuborgs Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 lykke til med salg, kunne godt tenkt meg og kjøpe denne!
Tsbusa Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Intr i bytte i annen nyere bil? (Uten felgene dine) Send gjerne PM hvis intresse.
MrElg Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 Ikke intr. i bytta da jeg sparer til lotus 7.
mcelg Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Viktig melding, mrelg-kontoen fungerer ikke lengre, så send brev til denne kontoen. Og bump.
turbopelle Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 hvem skal jeg sende pm til om jeg er interressert? har du flere bilder? Er det evt. skilt på den?
Andy520iA Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Hei. Er denne solgt ennå? Hvordan er stand på motor og drivverk? Rust?? Mvh: Andreas Marklund
mcelg Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Har den fortsatt. 260k km. Motor tikker på 2 cyl. Kassa lugger iblant når den er iskald. Er montert diff med høyere utveksling (som i mer akslerasjon og lavere toppfart), og med ca. 25% brems ifølge gamleeieren. Var fin mtp. rust i 2009. Har bare kjørt den på sommeren siden, så jeg liker å tro at den fortsatt er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå