Clerion Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Henter E30`n i morra, har igrunn bestemt meg for å reversere turbobygget. Meeeen, sånn, for å ha spurt. Jeg har orginal M20B20 sett bort i fra turbostæsjet.... Er det mulig å bare heve tenning, turtall og få det til å gå rent, eller MÅ man chippe?
Tsbusa Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Må ikke chippe nei. Har hatt E30 M20B20 turbo selv, var kun dyser ifra M30B35. Fusket på kald motor, gikk smooth på driftsvarm motor. Samme gjelder en E34 M20B25 turbo jeg hadde.
Clerion Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Okei, tenker å kjøre dritlavt trykk og orginale dyser skulle visst holde. Har dyser og lmm fra 535 og 044 pumpe liggende så skal nok få nok fuel ;D trykket var ihvertfall høyt nok hehe. Gikk på like under 8 bar på tomgang. Så fikk justert den ned ;D
oddis Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 8 bars bensintrykk da varer hverken pumpe eller dyser særlig lenge. Kjør på lite trykk du. Hvis du ikke har lamdameter så monter det. Så holder du styr på at du ikke har sjøville verdier. Ellers er jo ikke akkurat en M20 ECU og LMM vanskelig å finne..
Fekzen Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Du måste backa tändningen lite för att kunna ladda på mer än 0,4 bar utan att det börjar spika. Men om det är en gammal 320 du har så kan det gå att backa tändningen själv kanske. Om det är nyare 320i , med motronic , så kan jag hjälpa till och göra anpassade Turbochip då jag driver med chiptrimning i Sverige och håller på mycket med Bmw Turbos. Mvh A.Fekzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå