bad_ip Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Hei, Hadde en liten kjøretur isted. Stoppet og skulle starte igjen... begynte å gi gass, men når gassen var ca halvveis inne virket det som om den kuttet. Er automatgir. Måtte gi rooooolig gass for å komme opp i fart ellers bare kuttet den. Noen som vet hva årsaken kan være? Stoppet og startet bilen igjen, åpnet panseret og skulle gi gass fra motorrommet. Da funket det fint... vet ikke om det var tilfeldighet at den funket igjen etter det. Den virker ihvertfall som normalt igjen no, men lurer på hva som kan være feilen... kommer sikkert til å oppstå igjen. Mvh
bad_ip Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Tennpluggene som kan være feilen ? Fikk med nye tennplugger når jeg kjøpte bilen for noen mnder siden... men har helt glemt å bytte de.
Ballder Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Har opplevd det samme ved lekkasje mellom lmm og spjeldhus. Sprukken innsugsbelg var mitt problem.
bad_ip Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Ok.. får ta meg en dag for å sjekke litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå