Gå til innhold

Noen som har fått godkjent 3,2L 321hk i E30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mente jeg så en E30 med 3,2 liter godkjent til salgs jeg men. eneste jeg husker fra annonsen var at han ikke ville ha spørsmål om godkjenning. men sikkert jeg som roter nå

Skrevet

Ja, det var en til salgs for en stund siden! Men kan tenke meg han hadde noen "venner" innenfor biltrangsynte ;)

Det er jo egentlig ikke verre enn å ringe bts selv og høre!

Skrevet
mente jeg så en E30 med 3,2 liter godkjent til salgs jeg men. eneste jeg husker fra annonsen var at han ikke ville ha spørsmål om godkjenning. men sikkert jeg som roter nå

Den som var hvit og hadde S50B30. Det var hvertfall han som ikke ville fortelle noen om hvordan han hadde godkjent den.

Jeg har ikke hørt om noen som har fått godkjent E30 men S50B32 etter 01.01.08 på ærlig vis..

Skrevet
nekter å tro at ingen har fått dette godkjent.

Jeg vet om hvertfall 3 stk E30 med S50B32 motor og som er godkjent, men alle de er godkjent før 2008.

To av de er godkjent i 2003. Er usikker på når den andre er godkjent.

Så er det jo E30 som er godkjente med S38B38 også, men disse er også godkjente tidelig på 2000 tallet.

Men hvis noen her inne har fått godkjent E30 med S50B32 etter 2008 så hadde det vært morro og høre om.. Da tenker jeg ikke på folk som kjenner en som har en fetter som kjenner en som har fått det godkjent..

Skrevet

Den som var hvit og hadde S50B30. Det var hvertfall han som ikke ville fortelle noen om hvordan han hadde godkjent den.

Jeg har ikke hørt om noen som har fått godkjent E30 men S50B32 etter 01.01.08 på ærlig vis..

denne var sølv grå. hadde også orginalt utsende med BBS RS felger om jeg ikke husker feil. var også 325 merke bak på denne. og jeg er ganske sikker på det sto 3,2 liter, ellers hadde jeg ikke tenkt så godt over det da jeg ikke har sett mange med dette. vertfall uten om M3 E30

Skrevet

denne var sølv grå. hadde også orginalt utsende med BBS RS felger om jeg ikke husker feil. var også 325 merke bak på denne. og jeg er ganske sikker på det sto 3,2 liter, ellers hadde jeg ikke tenkt så godt over det da jeg ikke har sett mange med dette. vertfall uten om M3 E30

Skeptisk, men jeg tar sikkert feil...!

Skrevet

ganske sikker på jeg så riktig, men finner ikke igjen salgs annonsen desverre, men uansett moro om noen hadde klart dette i dag uansett lovelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...