Jørgen Lie Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Kul farge! Eneste jeg ikke likte var at listene på skjermer/dører er borte, men det er jo en smakssak.. *Følger med*
blackbmw Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Kul farge! Eneste jeg ikke likte var at listene på skjermer/dører er borte, men det er jo en smakssak..*Følger med* Takk! er fornøyd med fargen Var egentlig ikke meningen at de skulle bort... en list røyk ved demontering, så jeg gikk for listefritt
Tommen325 Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Denne så bra ut! Kan aldri bli lei av skikkelig M20 turbo!
blackbmw Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 Takk! det er godt å höre! blir min förste turbobil dette og har forventninger:) håper siste biten går bra arti me noen kommenrarer;)
blackbmw Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 Noo e det bestillt eksoshushette og downpipe bandage like som manifolden Elektronisk ladetrykkstyrning også
blackbmw Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Skrevet Juli 21, 2012 Hei! holder på skrur sammen en del nå, eksos og wastegate med scream pipe er klart! MEN et problem, når jeg starter så høres det ut som det är eksoslekasje ifra wastegate.(Blir stille om jeg holder igjen port 2, det med røret altså. ??
blackbmw Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Skrevet Juli 21, 2012 Endeli er 3" Eksosen klar, og 1,75" Screampipen ! Litt finpuss rundt stussen gjenstår.. Lekkasjen ved wastegate var kun en avglemt ring
blackbmw Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Litt dårli bilde på screampipen Trøkkrøran endeli klar! skal helsveises senere, midlertidi disse blårøde silikonslangene nytt lutfilter trengs og hva skal man gjøre med ALLE disse hullene og utgangene her da Begynner no å bli Hehe masse farger, fint
blackbmw Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Daa er første prøveturen på 15mil gjort Sykt drag, å såå go lyd med 6'er 3" eksos Screeampipe og kvitter ifra turbon ! Er kjempefornøyd å ha bygget min egen e30 turbo Spesiellt når alt er gjort selv 2 helger tok det å bygge om til turbo Alt funka fjell igår, slapp i 3'a på e6 i 80km/t Arti å se at noen har fulgt med på tråden Mvh Robin
blackbmw Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 skal prøve å årne det strax! diffhavari ikveld da jeg gjorde donuts på tørra.. viscodiff er shit! Så istede for å skru opp turbotrykk ,ble det diff skift..
hermanoo90 Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 håhå!!! Denne var gjennomført og tøff!!! Fin E30 du har der Er ombyggingen og spacere osv godkjent i vognkortet? Følger med!
blackbmw Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 håhå!!! Denne var gjennomført og tøff!!! Fin E30 du har der Er ombyggingen og spacere osv godkjent i vognkortet? Følger med! Takk Takk Nei har ikke fått godkjennt nåkka enda desverre.. men skal prøve å få det godkjennt, om ikke går bilen kansje over som kun banebil.. Litt kjedeli med alt utvendig jobb jeg har gjort men.. Hører noen sier at skrudde spacere er godkjennbart , men har ikke sjekket selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå