E28 TURBO Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Hva er så spesielt med den. At den er i bra stand? Bortsett fra at det har byttet dørhengsler på den da?? Er en grunn for at det heter lambo dører de skal stå på lambo ikke på BMW, skjønner ikke sånt jeg, bmw har sitt eget varemerke og har ingen behov for å låne hverken leksus lykter eller lambo dører! Skjønner ikke sånt jeg , snakker om harry, dette er noe av det mest harry jeg kan tenke meg, hadde vært så sykt flau om jeg måtte åpnet dørene sånn på et bmw treff eller nedi byen ser jo helt utrolig tuffsete ut. NO CLASS
wagon Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Er så bra det bilde der, må le litt hver gang jeg ser det Men noen liker lambo, andre ikke.
EirikL Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Som den godeste doktoren sier på første side: FAIL! Lambodører ser fulstendig latterlig ut på andre biler enn Lamborghini. Jeg har talt!
Trollet_ Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 selve bilen var da ikke så ille, felgene og dørhengslene er jo en smal sak og fikse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå