sealed Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Kjøpte meg nok en E30 igår og strålende fornøyd bare med turen fra Kristiansand til Gardermoen. Har desverre ikke så mye historie om bilen for øyeblikket da jeg glemte alt av papirer hos selger. Han skulle sende disse med posten Minimalt med rust, eneste som er funnet er litt nede på venstre dør, ved luftintaket under ruta og litt ved eksos utsparingen nede på bakplata. Ikke fått sjekket gulvet så nøye enda, mer ser lovende ut Bakre eksospotte skal byttes tilbake til orginalt og tenkte å få montert inn grøftelys litt om bilen: Modell: 1989 Karosseri: Coupe med takluke Motor/Gir: M40B16 Automat Km: 104.700 Ellers taler bilder for seg før jeg får mer historie på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Jøss, dette så jo riiimelig "nytt" ut Gratulerer med et pent eksemplar !! Den plassen du bekskriver rust hadde jeg også på min gammle, å d var ENESTE plassen d fantes.. Litt rart engentlig.. Noen videre planer med bilen utover d du skriver da, el blir dette en god gammel org bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Blir nok en god gammel bil(Har en bruksbil og baneracer fra før), dekkene tror jeg har sitti på siden bilen var ny og livsfarlige å kjøre med. Men tenkte meg å gå bort ifra stålfelgene å kjøpe noen orginal felger av noe slag eller noen cleane felger. Har egentlig lenge falt for slike Alpina felger Er blitt montert noe senkesett bak, fikk med orginalfjærene. Så monterer orginalfjærene igjen siden ikke er noen sportsbil akkurat. Men overasket hvor "godt" den egentlig går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Skjønner den ja, å liker tankegangen. 316 går ikke så ufattelig dårlig nei egentlig, med tanke på hk.. Den har vel ganske lett utveksling da, så d hjelper kanskje på en del.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Så veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Gøy å se at det fortsatt finns så fine eksemplarer av E30 Felger og understell må jo være "lov" å oppgradere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Grattis med noe som så ut som en skikkelig velholdt og pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Takk folkens for kommentarer, litt senk ødelegger kanskje ikke "looken" men. blir nok ikke mer en 30/30 eller noe itilfelle. Får se det ann når finner noen passende felger. Ellers er det noen som vet om noen som polerer som er flink Akershus/Oslo område? Er noe swirls/vaskeriper som kunne vert fint å bli kvitt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå