Scampi Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Et kjapt søk på forumet her bekrefter at man får spacere med TÜV-papirer. Fint å ha alt på stell, synes nå jeg.
Hardhaus Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Et kjapt søk på forumet her bekrefter at man får spacere med TÜV-papirer.Fint å ha alt på stell, synes nå jeg. Helt enig med deg der. Slipper mye problemer da. Men må si at BT kan være litt for firkanta til tider...
Trollet_ Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 må vel ha tùv-papirer på alt... hvordan er det med godkjenning om man f.eks bygger esksos?
sladjan Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Får man ikke TÜV på spacere? Ukjent for meg i så fall. Men dersom noen mener noe annet og veit hvor man får kjøpt slikt, så si ifra... Jeg var inne og godkjente coilovers med 5mm spacer. Kjørte med piggfrie hjul . Men en ting de var veldig nøye på her i bergen var at jeg ikke skulle gå mer en 7,5+- i ET på det som står i vognkortet. Men kan hende du får det til siden du har papirer på felgene i tillegg. jeg brukte spacere fra supersport, de selger sånne på GS. FÅ de til å skrive ut papirer ved evt. kjøp foresten
Trollet_ Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 det kommer av at jo større endring du har i innpress, jo større er slitasjen/belastning på hjullager...
kjetil12345 Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Når jeg god kjente mitt senke sett på biltilsynet brukte jeg 5 mm spacre dette er akkurat på grensa for hva som er lov uten bolt on spacre. Spacer du mer og bruker bolt on godkjenner Bt dette så sant du har pairer på det. Og er innenfor skjemene.
Hardhaus Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Kult! Jeg har 5mm spacere fra GS liggende. Og de fantes det faktisk TUV-papirer på. Så gir jeg det et forsøk og håper jeg møter en fornuftig kar på BT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå