Gå til innhold

1990 520i 24V bud mottas

hawk321
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen det er snakk om er da altså en 1990 modell 520i med 24v motor. Gått ca 290000km. Fargen er "BMW delphin metallic" Er betydelig påkostet i service/slitedeler mens jeg har hatt den og har tatt regelmessig olje/filter skift (hver 10000km). 15" felger på vinter med gode piggdekk som har gått 1 sesong, 17" felger på sommer med 4 gode dekk. Det sitter et fint M5 interiør i bilen med sportseter i alcantara :wink:

Veldig god å kjøre, ikke noe viberasjoner av noe slag og ligger bra på veien. Syns også bilen ser grei ut i lakken til å være såpass gammel. Har polert og vasket jevnlig :wink:

Bilen skal EU godkjennes i august i år.

Følgende er kostet på i mitt eie:

-termostat

-vannpumpe

-ytre stab.stag venstre side

-intre og ytre styrestag

-midtre styrestag

-casterstag begge sider foran

-radiator

-bremseklosser foran + skiver og klosser bak (ved 250000km)

-parkbremssko

-frontrute

-drivreim

-støtdemper og fjør bak v.s. (etter EU kontroll. Dette var alt som var feil på kontrollen forøvrig)

-batteri

-toppdekselpakning

-vannventil på varmeapparat

-traversforinger bak

-hardyskive

+++

pluss diverse småtteri som er fikset :wink:

Alt er gjort på verksted og har kvitteringer for over 60000kr!... Så skal være i bra teknisk stand :wink:

Negativt med bilen:

-rust i kanaler (kanal på førersiden er blitt sveiset, så står igjen på passasjersiden)

-litt lakkrust her og der (rundt tanklokk f.eks)

-rust nederst på dører

-går på 5 sylindre

Kom med bud! (Selges fortrinnsvis som hel bil, da jeg ikke gidder å skru av alle mulige deler)

tlf: 92227098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen går dessverre kun på 5 sylindre, da det ikke går ann å skru nedi sylinder nr.6 grunnet ødelagte gjenger i motorblokk.

Så er ikke sikker på hvor mye jeg skal ta for en bil med "ødelagt" motor... (selve bilen er jo påkostet en del som det står i annonsen over)

Men hvis du er interessert kan du jo komme med et bud hvor mye du vil gi for den;) Så kan vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...