Johnsen86 Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Hadde ikke tatt meg bryet på en 2liter, er ikke fantastisk forskjell, mindre enn ved chipping av turbodieselbil for å sammenligne. Om du er ute etter å kjøre fra en tilsvarende bil såvidt så kan det jo være verdt det...
stensheim Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 litt forskjell blir det vel men en må også tenke på at ventilene kan ta i stemplene, det må man sjekke ut først.
Larsinnj Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Hadde ikke tatt meg bryet på en 2liter, er ikke fantastisk forskjell, mindre enn ved chipping av turbodieselbil for å sammenligne. Om du er ute etter å kjøre fra en tilsvarende bil såvidt så kan det jo være verdt det... Okei;) Nei, 2liter'n skal ut, inn med 2,5. Men fortsatt, er det verdt det? Skjønner at det ikke akkurat river skinnet av pølsa, men er det noe merkbar effekt i det hele tatt? Hvorfor koste på 2literen hvis den skal ut likevel?
Trollet_ Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 GTi-kam hadde overaskende effekt på en golf2 90hk med forgasser... http://www.pure-pf.com/ de har trim-kammer og mye snacks til m20, ikke utenkelig at du må bytte ventilfjærer og løftere... enkel kosejobb og gjøre dette på en m20-motor:) mye mer smådeler og drit på f.eks m30 og m50...
Larsinnj Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 enem z45 kammen til PPF er bolt on visst nokk. Jeg har en slik liggende, men har ikke montert enda. Mens enem z55 eller hva den heter må man bytte fjærer vertfall.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now