Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

hvor mye bruker denne på mila :) ? ved bykjøring og langkjøring,

min 735 har en skimsa M5 diff så er usikker på utvekslinga, men er snakk om 45% sperre da, å det føler man det er også :) kan ligge opp timenes i 3 på slapsen på 1000omdreininger å bare røre speeden så legger raua seg, vanvittig bunndrag i disse maskinene :)

Skrevet

hehe.. faen sikker på den gamle 735 jeg hadde brukte 1.2 - 1.5

tok ut motoren og satt den i e30

etter det sverga jeg til m60 motor.. nesten 100hester mer på samme forbruk..

Skrevet

hmm, denna her jeg ikke lagt merke til, hvor i byen er det du holder til? tror jeg har sett e30 din i sommer ved sørlandsparken eller deromkring

Skrevet
den med parklys i blinklysene :) ? kan ikke heelt ta igjen fargen, men tror jeg vet hvilken du mener :) strøken 525 ix

har ikke sett den kjøre, ser den står parkert langs postruta, er vel svart, ser nokså strøken ut

Skrevet

tror jeg vet vilken du mener sp|ff :) utrolig fin å strøken bil.

det er lite jeg har sett til din i det siste dannyboy, du bruker den vel i vinter ?

jeg hadde veldig problem med ujevn tomgang, fant ut i dag at tomgangsregulatoren min mangler. ser ikke ut til at den skal være der da det verken er hull i innsugsslangen til den eller ledning :) har du dette på din ? så bilde av åssen den skulle være, men er ingen å finne på min

Skrevet

av å til hopper den så langt ned at den dauer. å når min bil er på driftstempratur å dauer den så starter den ikke før den er kald igjen, så er litt små pell med den.

Skrevet
av å til hopper den så langt ned at den dauer. å når min bil er på driftstempratur å dauer den så starter den ikke før den er kald igjen, så er litt små pell med den.

Prøk å skift coil.. vist den e varm når den dauer e det nok den kansje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...