Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nei mistet jobben så måtte bare bremse litt på bilen.. men nå er det jobb igjen så trenger forslag til senkesett må ha ny demper bak uansett:D så nå har jeg ikke noe valg:P

og lurer også på med luftfjærer...:P

har vinkelsliper jeg :P kan tilogmed hjelpe og kappe ;)

nei vet egentlig ikke hvordan senkesett man får til dissa da, men blir vel neppe lavt nok uten coilovers ;)

• 1 year later...
Skrevet

da har bilen stått i snart 2 år og hadde det på eu for 2 uker siden og fikk kun feil på bremser og frontrute så alt av bremser er nytt og bilen får en ny lakk samme farge bare litt mørkere og jevnere noen som vet om coilovers til denne bilen? er desperat etter senk til denne...

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg kjøpte coilovers til min tidligere e32 hos AdParts i litauen. Super service og superprodukt! Anbefales. Selv betalte jeg 990 euro inkl frakt, da sveiste de om fra e34 til å passe e32. Produktet var plug and play :) Dette var da XYZ Racing coilovers. Samme greien som k-sport, d2 osv.

Skrevet

jeg har byttet vannpumpe for jeg hørte en del lagerlyd ifra den og jeg slet med å finne noen DIY for å få av viskosekoblingen i og med at reima var røket så kunne jeg ikke bare løsne den når reima sto på som man tydeligvis skulle gjøre(etter å ha letet leeeenge på nett for å finne svar på) så er tipset å snurre den "defekte" reima en runde rundt hjulet på vifta og bruke en skiftenøkkel til å dra den av husk at den har links kobling og ikke vanlig:P sliter litt med uling enda men skal ut i garasjen å leke doktor med skrujernet:P

Skrevet

hehe sant det men vil det da ikke være like greit å bruke noe fra e34? vil ikke det gå rett over?

veldig lite i vågsbyd men har vel vært på hånes noen ganger.... kan ikke huske å ha sett noen andre med svart matt bil...

Skrevet

mener jeg møtte den akkurat ved kjosbukta en dag, da kjørte jeg postbilen. og seinere samme dagen sto den på hydroen på hånes. men var ikke sikker på om det var deg så turte ikke stoppe :P (var innom og fylte bensin der da)

Skrevet

skiltnr er BN30408 his du ser bilen igjen så er det bare å stoppe å si hei:P alltid morro å hilse på andre bmw frelste:P må bare advare at bilen er ikke som den engang var siden vinteren og sommeren har gjort sitt med bilen siden den har stått i nesten 2 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...