Olan Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Hva er det som kan forårsake slark i drivverket ved av/pågassing ? E34 sedan. Takker for svar
bmwmann24 Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 traversforinger kanskje, om du merker at bakstillinga dunker å nærmest flytter seg? kanksje mellomaksel-opphenhet? evt Hardyskive!
Erik_S Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Sjekk at diffen faktisk henger fast. På E28'n min var samtlige bolter løse
Olan Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Skrevet Juni 20, 2010 Bytta traversforinger her om dagen og bli litt merkbar forskjell, men LANGT ifra bra! Virker som bakstillinga nærmers flytter seg ja, flere ganger slarket bare eskalerer noe i satan hvis jeg ikke trår inn clutchen. Venter på nytt diffoppheng fra schmiedmann som ble bestilt 18 MAI
Olan Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Hva ble dommen her? Klunker litt bak i min også nå... Så vidt jeg husker så ble det noe bedre når opphenget ble byttet, men bytta diffen i høst og da ble det tyst baki der Diffen var rimelig sliten fra før av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå