kragz Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Da har jeg fått montert scorpion effektpotte på bilen:D må si meg meget fornøyd me lyden, djup og fin lyd, litt småputtring i potta når jeg slipper gassen:P syns de blei passelig me lyd, kan ikke ha noe særlig mer på en bruksbil etter min mening:) finnes det tuv papirer på disse pottene? Hadde vært greit vist jeg skulle være så heldig å treffe på statensvegvesen en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Utrolig fin bil! Skikkelig misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Klin lik som min nesten Bare at jeg har coupe Utrolig fin farge, falt virkelig for den Gratulerer med tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Flott bil du har fått deg! Motoren har mer drag enn du skulle tro (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 takker:) har gjort noen få oppdateringer til, har montert ccfl ringer 8000k, superwhite pærer i grøftelysene og nye xenon pærer i hovedlysenen. Kostet 220 kr for 2 xenon pærer og 2 stk superwhite pærer på ebay i motsetning til 1000 kr for en xenon pære på den lokale bensinstasjonen. Skal legge ut noen bilder av oppdateringene snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Noen flere bilder av bilen;) Har ettermontert Dynavin spiller i bilen, det angrer jeg ikke på i det hele tatt, hadde orgianl navi før. Mye bedre lyd av harman kardon anlegget, ++ mye flere muligheter som for eksempel blåtann, ipod. Coma reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Kjempeflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Meget koselig interiør etter at det blei lys i dynavin spelaren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coma Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Sykt fine lykter Hvilke lykter er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Er vanlige lykter med ccfl ringer 6000k. Noen som har sett noe igjen av bilen? jeg solgte den til Sandefjord for 2 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå