perre Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 hei, har en e39 520i som jeg tror toppakningen har gått på... olje-påfyllingslokket er hverfall hvit under.. kan ikke se noe i kjølevesken eller på målestaven. Kanr dette være toppakningen som har gått? forøvrig så sirkulerer ikke vannet. men en jeg snakket med på et verksted trodde det var vannpumpen.. bilen har nå stått 1 mnd.
Dekkbrenneren Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 ta deg en god kjøretur så finner du fort ut av det kan bare være kondens som kommer av at den står i ro og mye småkjøring...
Lars89 Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Hvis det ikke er andre symptomer på gåen pakning (temp stiger, vann/oljeforbruk, dårlig varmeapparat osv) så vil jeg tro dette er kondens. Har det på min også. (mye småkjøring) Gåen vannpumpe er en gjennganger på disse (går i oppløsning) Ville byttet denne og termostat med hus når du først må tappe kjølesystemet
perre Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 ja, det var det siste den gjorde, før jeg satt den ifra meg. Men Jeg stoppet med en gang det ble rødt. Det viste seg at det var for lite kjølevæske
|Ole| Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 ja, det var det siste den gjorde, før jeg satt den ifra meg. Men Jeg stoppet med en gang det ble rødt. Det viste seg at det var for lite kjølevæske oki, har du skifta vannpumpe ville eg ha skifta olje, fylt på ny kjøleveske...kjørt bilen en tur, sjekka med jamne mellom rom på peile pinne og olje påfyllings lokk etter spor av vatn grå brun gugge
perre Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 skal gjøre det. Men, bilen ryker hvitt når jeg gir gass når den er kald, det ser også ut som den har slukt litt olje. men varmeapparat funker fint, og kan ikke finne noe spor av olje i kjølevannet, eller spor av vann på peile pinnen
teexeln Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 Hvitrøyk på kald motor er helt normalt, på varm derimot.
perre Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 oki, da så men mer bekymret om hvor oljen har blitt av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå