Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detailing vil si bilpleie gone wild :P Altså grundig bilpleie, gjerne litt mer enn hva "hvermannsen" føler behov for...

"Auto detailing is the performance of an extremely thorough cleaning, polishing and waxing of an automobile, both inside and out, to produce a show-quality level of detail"

Prisene står vel oppgitt på hjemmesiden hans. Regn med å betale noe mer enn hva du gjør hos bilpleieren på hjørnet, men du skal få desto bedre resultater også...

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg tror de aller fleste klarer å gjøre "detailing" selv på sett og vis.

Ved kjøp av riktige produkter og god tålmodighet kommer man veldig langt.

Skrevet
Jeg tror de aller fleste klarer å gjøre "detailing" selv på sett og vis.

Ved kjøp av riktige produkter og god tålmodighet kommer man veldig langt.

+1 det handler bare om å gidde og gjøre jobben, vask inni døråpninger, under panser, bak bensinlokk +++ dette tar tid og er kjedelig, men så blir det bra også da

Skrevet

Det må være lov å gi input på flinke folk eller bedrifter her uten å få krav om å være reklamebidragsyter. Ser ofte mange ukjente firma og fagpersoner får skryt uten noe mukk - slik det bør være :)

Jeg lar meg til stadighet imponere av enkelte detailere, det virker å være en egen 'rase' på lik linje med oss som er mer (fanatisk?) opptatte av motorer. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi brukt så mye tid og produkter på å få bilen min ren, med mindre vi snakker top-end enstusiastbil foran en bilutstilling. Da betaler jeg heller andre til å bruke sin veltrente tålmodighet og knikkeferdigheter.

Skrevet

Takk for den oddis (=

Og som nevnt, det er det å gidde det. Man bruker like mye penger på "riktige" preparater som Anders tar for å gjøre det :P

Ser bare på samlingen min av dilldall, trodde egentlig ikke jeg hadde noe særlig, men rydda litt her en dag og heisann. Det var noe for omtrent alt ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...