simen221290 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 skal du selge bilen eller ikkje? er interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Har ikkje planer om å selge enda, men skal bygge om ein anna e34 eg har, ein litt meir strøken ein, så skal eg vel muligens selge den etterkvart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 ok,lykke til med nye bygget då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 har du bygga om no? selga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Nja, er nesten ferdig og vurdere å selga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 ka so gjennstår da ca ? og evt pris klasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 ka so gjennstår da ca ? og evt pris klasse? +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Da som gjenstår no er egentlig kun datasprut, har fått på sperrediffen. Er litt diverse plukk også, men ingenting alvorlige greie Var ute å testa han i dag og fekk lite lyst å selge, er heilt rått å kjøra!! Sitter seg på ræva og skyter fart Så blei plutselig veldig i tvil om eg skal selge eller ikkje.. Einaste må bli om eg får et bra bud, ellers beholder eg den nok til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå