Gå til innhold

AZEV-A 8,5" og 10" x 17" til E36 selges eller byttes i 18"

kristian87
 Share

Anbefalte innlegg

Vil gå over til 18" på bilen min. Derfor ønsker jeg å selge eller bytte AZEV felgene mine.

Felgene er noe kantkjørt og har noen steinsprut skader i kantene (se bilder). I den ene 10" felgen er det en liten bulk, men jeg vet ikke om den påvirker kjøreegenskapene. Jeg har ikke kjørt med felgene etter jeg kjøpte de, fordi jeg ikke har fått valset de bakre hjulbuene. Det er bra mønster i dekkene.

Jeg ønsker 18" felger med kant, gjerne noe liknende GS-Monza eller GS-Chromeline.

Send helst PM

zvu2js54cvntvi04u10s.jpg

7odkcczjy5mhfhnyco3l.jpg

89wsrascrt4gi2z8hc7c.jpg

08aj712ndh5pkvi61m77.jpg

4682ca6i6rpttmtoc53d.jpg

zwsado6jr5d37tbmt4ur.jpg

gsyvjhw6z9halaph0sgu.jpg

56rinx5dcsocb2h8e8co.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran: Federal Super Steel 215/40R17

Bak: Toyo Proxes R 245/35R17

Jeg er usikker på innpress. De eneste tallene jeg fant var, bak: 112, foran: 97 og 61. De har stått på E36 før. De passer på min E36, men det blir trangt bak fordi min er for lav/mangler valsing.

Jeg gav 4500 for felgene, og vil helst ha igjen pengene siden de ikke har blitt brukt i mellomtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at dette er felger beregnet på E34/E32. Lurer på om innpresset er 10 eller 13 framme og mellom 17 og 20 bak.

Jeg tror at det må valses noe voldsomt for å få dette til å bli godkjent på en E36. Men det er skikkelig tøffe felger som kler en E34 meget bra.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...