Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker og bukker. :D

Er sånn jævla gul farge ja, men ikke tenk på det, blir ikke den fargen nei. Jævla styr det det med farger.

Syns hvite biler er knall tøft, men så mange bane/ gatebiler som er det. Så mulig det lir hvit base med masse striper og dekor. Eller så har jeg en grå farge jeg syns er kult, men da blir bilen litt borte igjen. '

Skrevet
Dialog med dem MÅ man ha. Har jo ikke bare kjørt bort å banka på døra liksom.

Ver denne bilen vi først begynte på, men fikk ikke godkjent den med en gang. Så har godt den laaange veien her ja.

Så MÅ det bygges 100 % ordenlig, de gidder ikke å se på dårlige bygg.

Byggd 100% ordentdlig har jeg jo gjort :) Men men

Skrevet
updates på denna v10 snart eller :P ?

Nei, og det blir det ikke på lenge. Bygge en 318ci til M3 først, så bygge garsje. Så blir max stress til våren på det området.

Skrevet
updates på denna v10 snart eller :P ?

Nei, og det blir det ikke på lenge. Bygge en 318ci til M3 først, så bygge garsje. Så blir max stress til våren på det området.

Hvem skal bygge garasje? *kremt* Haha.

Var å kikka litt ista. Kan skrive under på at denne sedanen er faen så gjennomført! Bare å få handla :)

Skrevet

Bare et lite spørsmål.

Hvordan løser du det med eksos på disse M318-bygga dine? Vekk med brønnen eller custom eksos?

Skrevet
Bare et lite spørsmål.

Hvordan løser du det med eksos på disse M318-bygga dine? Vekk med brønnen eller custom eksos?

Bytter hele brønn til M3, og org eksos. Ikke noe snar veier her skjønner du. Bruker org M3 fester til potta bak også. Ser helt likt ut som org M3. :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Kjøpte med en av de første faceliftene som kom til landet. Er en 320 ia 87, kun godt 144, regga 88. :D Dvs uten katalysator, og da konge og bygge om med S50B30 og få dette godkjent.

Så planen ( i løpet av 2011) er og kjøpe en M3 E36 3.0 fra UK, og bruke motor, gir, fjærbein, bremser osv på denne. Komplett M-tech 2 og shadow line er snart på hylla, så blir nok å lakke hele bilen samme farge, BBS RC i 17, M3 E36 stolene,M3 E30 bakstilling, senk og div som gjør den kul. :D

Så kommer for salg i løpet av sommeren håper jeg, seff feridg godkjent. :D

Felgene skal selges nå for kr: 2000,-

i65c9nd02c3im91vnlze.jpg

uxwo6x56qijd9oaihdd5.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...