Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det var du som handla E30iA'n ja. Lurte på hvor lenge den kom til å stå før noen tok den. Som vanlig har jeg sauset bort pengene i andre deler hver gang noe sånt dukker opp :) Potensielt en av Norges mest velholdte ut fra salgsannonsa, men jeg var aldri å tittet på den. Skitbillig.

Skrevet

Ja, ikke skjønner jeg hvorfor ingen kjøpte den. Gikk et prosjekt 320 89 i Larvik for 18.500 med en gang.

Jeg fikk denne for 18 000,-kr :D Hadde egentlig ikke råd nå jeg heller, men kunne ikke la denne gå. Har titta etter billig facelift 320 mere en stund nå, så disse vokser ikke på trær, til en grei pris mere.

Faktisk litt morsom å kjøre med automat, blir litt sånn cruse bil. Skulle bare hatt servo denne. Blir vel å prøve litt vinter opp sett på den, når snøen faller. :D

Skrevet

Jeg og kjører 320iA til daglig kjøring, er litt sånn cruse bil. Fint å slippe å gire etter en arbeidsdag :) Men det går jo ikke på fram what so ever da!

Skrevet
Kjøpte med en av de første faceliftene som kom til landet. Er en 320 ia 87, kun godt 144, regga 88. :D Dvs uten katalysator, og da konge og bygge om med S50B30 og få dette godkjent.

Så planen ( i løpet av 2011) er og kjøpe en M3 E36 3.0 fra UK, og bruke motor, gir, fjærbein, bremser osv på denne. Komplett M-tech 2 og shadow line er snart på hylla, så blir nok å lakke hele bilen samme farge, BBS RC i 17, M3 E36 stolene,M3 E30 bakstilling, senk og div som gjør den kul. :D

Så kommer for salg i løpet av sommeren håper jeg, seff feridg godkjent. :D

Felgene skal selges nå for kr: 2000,-

i65c9nd02c3im91vnlze.jpg

uxwo6x56qijd9oaihdd5.jpg

Du som sa feil eller er jeg fargeblind? Blå sa du til meg.. Haha :lol:

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har det skjedd mye rundt meg om dagen. Kjøpt hus, skal bygge garasje, pusse opp og masse styr. Ikke minst går det mye mere kr en jeg venta. Så har biler og "dritt" for mye kr stående og ikke noe og kjøre på bane med.

Så skal selge alle prosjekta ( ikke E30 M3en)

Så her kan man få kjøpt mye gromt til en grei penge.

Kan selge hele E46 prosjektet og alle delene for rundt 150. Kan deles opp også.

Kommer stor salgs annonse i løpet av helgen, med bilder og div på det meste.

320 E30 skal også selges, org M-tech 2 og div.

Planen er å sette sammen E30 M3 nå i vinter, når jeg har tid. Blir nå med skuddsikker bakvagn, CSL motoren og div snaks. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...