Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

My lesing der ja, å blir skremt når det står at ecuen og andre bokser kan miste innholdet når de er for lenge uten strøm. :shock:

Men jeg skal prøve, men ikke sikkert jeg får dette til, men for meg er det meget lærerikt og morsomt. :D

Skrevet

eg og vil :D men e akurat utlert. besto fagprøven no denne uken. så e ikke formye av penger for tiden haha men kommer det. tenker eg må hive en sånn i e30en min :D

Skrevet

E30en er best med sekser, syns nå jeg.

Så for jeg bare håpe på at denne blir enda mere lettkjørt og ikke minst holdbar en Hulken.

Skal også være litt mere universal bil og brukes litt på runde tider, om jeg gidder det i lengden da, for trives jo best på tvers i god fart. :wink:

Skrevet

hehe har m50turbo i den no men den som har fått mye hk vil altids ha mer :D haha og lever også under den filisofien at det handler ikke om og vinne bare om og spinne :P

Skrevet

Ja, blir ikke noe vinner bil dette på runde tider, da bygger man overletta med 4 syl overtrimma sugis, men det koster altfor mye å holde i gang. Syns det er gøy å bygge, men det skal virke når jeg er på banen og helst flere sesonger på rad. :D

Må si jeg gleder meg den dagen tenninga skal slås på og ikke minst trykke på start. :o Starter den, er mye gjort, for speed signal får den. :D

Må prøve å få tak i display, så jeg ser å slå av anti skrens og få på sport knappen. :wink:

Skrevet
Fett prosjekt Yngve!

Takker. :D Ja for jo håpe det. Tror ikke motor pakke blir stort tynngere enn S54 med kompressor. Så skal jeg ha lexan ruter hele veien og carbon dører. Håper på rundt 1250 kg.

Hulken veide 1320.

Skrevet
My lesing der ja, å blir skremt når det står at ecuen og andre bokser kan miste innholdet når de er for lenge uten strøm. :shock:

Det er BMW du snakker om - 1ern mista innstillingene på auto start/stopp-systemet mens jeg var inne på Statoil E6 ved Moss i noen minutter, så nå har jeg vel snart slutta å forundre meg over slikt. Måtte til BMW og reinitialiseres...

Skrevet

Det er BMW du snakker om - 1ern mista innstillingene på auto start/stopp-systemet mens jeg var inne på Statoil E6 ved Moss i noen minutter, så nå har jeg vel snart slutta å forundre meg over slikt. Måtte til BMW og reinitialiseres...

Ja, kjipe greier det der. Og tenker de gidder å hjelpe meg med så mye forsjellig. Håper de litt eldere testerne kan brukes, for en kompis har en sånn.

Men jeg skal jo ikke bruke keyles og alle disse dumme funksjonene. For bare håpe ikke ting "detter" ut av dette opplegget mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...