M3 Yngve Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Ja som noen sier her "de gale har det godt" hehe.Sprut og presse på denne Det hadde vært knall Trenger ikke mere hk og nm her gitt. Blir nok ca 550 i hk og nm, så er det litt dreimoment på et laaangt register. Det skjønner dere "små" gutter om noen år dere også, når far har lært dere.
thorbis Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 ja det stemmer yngve. sugis med single gassspjeld er veldig godt for sjela hehe.
M3 Yngve Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 ja det stemmer yngve. sugis med single gassspjeld er veldig godt for sjela hehe. Ja, blir ikke feil lyd med V10er på 8000 rpm
Mr.Silver Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Dette må jeg følge med på Du har ett helt utrolig pågangsmot hadde kastet det el.nettet på sjøen tvert
M3 Yngve Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Dette må jeg følge med på Du har ett helt utrolig pågangsmot hadde kastet det el.nettet på sjøen tvert Det med el nettet er noen jeg syns er spennende å holde med på, enn så lenge.
///Naitsirk Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Du må ha fått et fryktelig godt innblikk i hvordan ting fungerer og er bygd opp med årene som du har holdt på med BMW Sku likt å hatt samme kunnskapene Stå på! Dette blir kanon.
vetu03 Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Sinnsykt tøft prosjekt!! Stå på, gleder meg til å se den ferdig!
M3 Yngve Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 På vei til Oslo for endelig å hente motoren. Så får vi håpe det ikke er "pus i pose" jeg har kjøpt. Bilder kommer i kveld.
M3 Yngve Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Da står "klædden" av en motor i garasjen. Typisk at ikke alle delene var med og var mere brent enn fortalt. Så nå blir det Adaptronic data sprut, regner jeg med.
ehrnst Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Jeg vil se, yngve. jeg ser fler og fler bruker adaptronic, er driftegolket blitt sponset nå? og er folk fornøyd med det?
babjorn Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 På vei til Oslo for endelig å hente motoren. Så får vi håpe det ikke er "pus i pose" jeg har kjøpt. Bilder kommer i kveld. hehe bra,fikk høre det samme av en kurs leder fra sandefjord,katta i sekken = pus i pose Dette blir tøfft,håper du får det til å fungere godt.
E30_Dale Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Spennende prosjekt du har påtatt deg mister, høres meget spennde ut. Sikkert jævlig mye å lære her på disse skikkelige sugemaskinene. Og lyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå