Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja som noen sier her "de gale har det godt" hehe.

Sprut og presse på denne [-o< Det hadde vært knall :headbang:

Trenger ikke mere hk og nm her gitt. Blir nok ca 550 i hk og nm, så er det litt dreimoment på et laaangt register. Det skjønner dere "små" gutter om noen år dere også, når far har lært dere. :wink:

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja det stemmer yngve. sugis med single gassspjeld er veldig godt for sjela hehe.

Ja, blir ikke feil lyd med V10er på 8000 rpm :D

Skrevet
Dette må jeg følge med på :)

Du har ett helt utrolig pågangsmot :) hadde kastet det el.nettet på sjøen tvert :P

Det med el nettet er noen jeg syns er spennende å holde med på, enn så lenge. :wink:

Skrevet

Du må ha fått et fryktelig godt innblikk i hvordan ting fungerer og er bygd opp med årene som du har holdt på med BMW :) Sku likt å hatt samme kunnskapene :) Stå på! Dette blir kanon.

Skrevet

På vei til Oslo for endelig å hente motoren. Så får vi håpe det ikke er "pus i pose" jeg har kjøpt.

Bilder kommer i kveld. :D

Skrevet

Da står "klædden" av en motor i garasjen. Typisk at ikke alle delene var med og var mere brent enn fortalt. :twisted:

Så nå blir det Adaptronic data sprut, regner jeg med.

Skrevet

Jeg vil se, yngve.

jeg ser fler og fler bruker adaptronic, er driftegolket blitt sponset nå? og er folk fornøyd med det?

Skrevet
På vei til Oslo for endelig å hente motoren. Så får vi håpe det ikke er "pus i pose" jeg har kjøpt.

Bilder kommer i kveld. :D

hehe bra,fikk høre det samme av en kurs leder fra sandefjord,katta i sekken = pus i pose :applause:

Dette blir tøfft,håper du får det til å fungere godt.

Skrevet

Spennende prosjekt du har påtatt deg mister, høres meget spennde ut. Sikkert jævlig mye å lære her på disse skikkelige sugemaskinene. Og lyden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...