M3 Yngve Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Ja Ernst, mange av gutta har fått en god deal. Har meget god tro på det, så derfor jeg jeg skal prøve det.
Julianv Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Fy faen for et rått prosjekt Lykke til med arbeidet Regner med det blir bra siden det er deg
Mr.X Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Dette blir utrolig grom tralle! pen bil, med pen motor! ikke minst når det blir gjort helt etter boka Bare å si ifra om du måtte trenge hjelp med sveiseing av alu. eller noe annet, bor kun et gasspådrag unna
M3 Yngve Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Skrevet Juli 8, 2010 Dette blir utrolig grom tralle! pen bil, med pen motor! ikke minst når det blir gjort helt etter boka Bare å si ifra om du måtte trenge hjelp med sveiseing av alu. eller noe annet, bor kun et gasspådrag unna Takk takk. Er du alu sveiser? Det trenger jeg stadig, så kan du ikke sende meg tlf nr ditt på PM eller noe da? Jeg trenger å forsterke, må svise støpe stål, på spindlene fremme og lage noen konkave hull til styre staga. Er det noe du kan fikse tro`=?
M3 Yngve Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Skrevet Juli 17, 2010 Hvorfor får vi ikke lagt til bilder her om dagen da? Og er borte mange dager hele siden??
M3 Yngve Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 7 trins SMG kassa, som skal selges. Gi bud over 15K.
Just-turbodiesel Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 hahahha, er det til lastebil eller?! vanvittig stor klump... ser bra ut så langt, blir tøft å følge med.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 De hjul greiene under kanalen på M3'n. Hva, hvor, dyrt?
M3 Yngve Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 De hjul greiene under kanalen på M3'n. Hva, hvor, dyrt? Er "dooylis" selges på finn mener jeg. Er til å ha under hjula egentlig, så ikke noe bra å flytte karr på. Da er Euro pall med litt store hjul best.
M3 Yngve Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 Her bilder av en som er ferdig, så passer gjør den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå