Bjørn Kjetil Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Har en bmw e34 som jeg sku ta i gang litt hardt med idag som da det smallt no jevlig , nå drar den verken fromver ell bakover. Er vell solhjulet som er ødelagt sikkert? skal ha det opp i morra og sjekke, men vill bare høre her med folk om det er det??? Takker for svar^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Prøv å dytt bilen mens du kjører, da kan det lugge litt framover med defekt diff, men tipper kansje hardy-koblinga er synderen, er vel kansje svakeste punktet også. Be en kompis sette bilen i gir og "kjøre" mens du ligger med litt avstand og ser om mellomakselen går rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Kan jo være lurt å sjekke drivknutene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Kan jo være lurt å sjekke drivknutene også Jepp, se om drivakslene går, men ikke hjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Jepp, skal ta en titt etter jobb i morra på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Tok bare en kjapp kikk på bilen før jeg stakk på jobb og da gikk mellomakselen rundt hvertfall når jeg hadde den i gir, så det må være bak derfra et sted. Men den skal taes opp på bukk etter jobb så da ser jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Var begge planethjula som var ødelagt Men nå har 100% sperre xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå