HagenJR Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Akmadden skrev: Mye av understell som gikk da Jøran?Men kos planer har du om å rett ut bakskjerman? sveis på spiker og da ut? Var vel egentlig bare staget og knekk i bremserør og bensin rør av det under bilen har ikke sjekket så grundig ennå, men tror det meste berget ja Bakskjermen vet jeg ikke helt ennå, bak på skjermen så er det enkelt og komme til får å slå den ut men den lille bak bakdøra vet jeg ikke helt ennå
HagenJR Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Akmadden skrev: Kanskje en ide å skaffet seg noe sånt? Er sikkert ikke billig Men hadde sikkert vært knall ja
Larsinnj Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Biltema har glidehammer. Skal funke fett det. Jeg mener og å ha sett denne på Ålvundeidet. ..
Akmadden Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Genial måte for å rett ut bulka da! uten å tynn ut metallet!
JonasD Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 635csi skrev: Aaaah, nå husker jeg hvor jeg har sett denne bilen før. Mener dette er samme bilen som stod på tunet til en kar jeg kjøpte en E30 delebil av på Ålvundeidet, utover mot Sunndalen, for en stund siden. Omgivelsene på de siste bildene der virker hvertfall kjent.Denne får du nok sammen igjen ja Stemmer det, var Trond sin.. Har kjørt denne bilen selv Håper du fikser den opp i samme stand
HagenJR Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 JonasD skrev: 635csi skrev: Aaaah, nå husker jeg hvor jeg har sett denne bilen før. Mener dette er samme bilen som stod på tunet til en kar jeg kjøpte en E30 delebil av på Ålvundeidet, utover mot Sunndalen, for en stund siden. Omgivelsene på de siste bildene der virker hvertfall kjent.Denne får du nok sammen igjen ja Stemmer det, var Trond sin.. Har kjørt denne bilen selv Håper du fikser den opp i samme stand Skal nok bli i endel bedre stand håper jeg Larsinnj skrev: Biltema har glidehammer. Skal funke fett det. Får se hva jeg går til innkjøp av
Stalin Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Utrolig kjipt det der! Si ifra om du trenger i automat kasse då! har en stående på delebilen
///MoePower Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Hvordan i helsikke er det der mulig egentlig..?
JonasD Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 viewtopic.php?f=6&t=121046&hilit=TW+bilpleie&start=15
HagenJR Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Stalin skrev: Utrolig kjipt det der! Si ifra om du trenger i automat kasse då! har en stående på delebilen Får se hvordan det blir så jeg bygger om til manuell med engang eller om jeg setter i en automatkasse, tror jeg finner en automatkasse i nerheten her ///MoePower skrev: Hvordan i helsikke er det der mulig egentlig..? Skjev henger og ingen brems så er vel det meste mulig menmen, skal få den til igjen
HagenJR Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 JonasD skrev: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=121046&hilit=TW+bilpleie&start=15 Se der ja såg utrolig strøken ut, men var diverse små bulker, lakkskader og 2 rustflekker som manglet på å få den 100% strøken, men det håper jeg bli nå
Akmadden Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Håper du får til et sykt rått prosjekt ut av denne ettesom du må gjøre mye karroseri arbeid uansett!
HagenJR Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Akmadden skrev: Håper du får til et sykt rått prosjekt ut av denne ettesom du må gjøre mye karroseri arbeid uansett! Sikler litt på om jeg skal prøve å få den lik den Leikis hadde, eller om jeg skal ha den ganske clean, men bbs front, litt større felger i samme look som de jeg har og litt senk Får se hva det blir til, bil skal det ivertfall bli
HagenJR Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Sånn? Eller noe slikt? Klarer ikke helt å bestemme meg, har lyst å ha en clen E23 men synes den øverste var jææævlig rå også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå