Akmadden Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Leikis sin var jo sykt rå da! Men snurbo da? det hadde vært sykt fett!
HagenJR Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Leikis sin var jo sykt rå da!Men snurbo da? det hadde vært sykt fett! Har litt lyst på snurbo ja, men hadde vært greit med en M5 maskin også, kanskje med en turbo også men tiden og pengene vil vise, skal ivertfall få den karoseri messig strøken nå, og inn på EU en tur
Reset Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Huff, dette var trist! Håper du får den bra igjenn! Likte den egentli bedre med orginal felgene enn ACS felgene:p
///MoePower Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Behold bilen i det utseendet den hadde når du kjøpte den, bare at du restaurerer den og får den i tipp topp stand igjen. Så finner du tak i ny automatkasse og bygger turbo på motoren, da sitter du igjen med en ypperlig sleeper/søndagsbil som er behagelig å kjøre og som har plenty med power når det trengs. Behold gjerne de felgene du har nå, jeg syns de er fine. Men litt senk som du sier hadde selvfølgelig gjort seg. Manuell bør du ikke bygge om til med mindre du har planer om å bruke bilen til herjing, automatgir passer veldig bra til bilen og gjør E23'ene utrolig gode å kjøre. Bygger du om til manuell kasse ødelegger du ganske mye av komforten i bilen. Jeg har selv bygget om min fra automat til manuell og må ærlig innrømme at jeg savner automatkassen litt til tider, selv om det også er morsomt med manuell. Uansett, lykke til med å rette opp og sette i stand igjen bilen
Kimmen Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Disse bakskjermene så ikke så ille ut, de retter du vel. Men sikker på at du ikke skal bruke denne som delebil?
Kimmen Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Disse bakskjermene så ikke så ille ut, de retter du vel. Men sikker på at du ikke skal bruke denne som delebil?
HagenJR Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Disse bakskjermene så ikke så ille ut, de retter du vel. Men sikker på at du ikke skal bruke denne som delebil? Har fått de til sånn halvveis nå men er noen små bulker som det må sparkles litt på. Delebil blir det nok ikke nei, har kommet godt igang nå, så er nesten bare montering igjen nå Men tralla hang fortsatt fast i astron? Tralla hoppet av astroen idet hengeren havnet godt ute i grøfta Behold bilen i det utseendet den hadde når du kjøpte den, bare at du restaurerer den og får den i tipp topp stand igjen. Så finner du tak i ny automatkasse og bygger turbo på motoren, da sitter du igjen med en ypperlig sleeper/søndagsbil som er behagelig å kjøre og som har plenty med power når det trengs.Behold gjerne de felgene du har nå, jeg syns de er fine. Men litt senk som du sier hadde selvfølgelig gjort seg. Manuell bør du ikke bygge om til med mindre du har planer om å bruke bilen til herjing, automatgir passer veldig bra til bilen og gjør E23'ene utrolig gode å kjøre. Bygger du om til manuell kasse ødelegger du ganske mye av komforten i bilen. Jeg har selv bygget om min fra automat til manuell og må ærlig innrømme at jeg savner automatkassen litt til tider, selv om det også er morsomt med manuell. Uansett, lykke til med å rette opp og sette i stand igjen bilen Er vel størst sjangs for at det bli noe slikt ja, men med manuell etterhvert Men bilen blir ikke strøken før til neste sommer og turbo blir vel heller ikke før da
Kimmen Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 blir vel bra Husk å ikke vær for ivrig med å sparkle bort bulker
Morty999 Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 den øverste av de 3 bildene var jo helt klart råest!
HagenJR Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 blir vel bra Husk å ikke vær for ivrig med å sparkle bort bulker Håper det Blir vel så jeg får med meg noen som har litt mer peiling på retting og sparkling når jeg kommer så langt men blir ikke noe sparkling før i høst, siden jeg ikke skal lakkere før til vinteren Orker ikke å kjøre rundt med fult av hvite flekker på bilen i sommer
HagenJR Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 den øverste av de 3 bildene var jo helt klart råest! Råest er den helt klart ja men liker de helt orginal også, så får se hvordan det blir
Rune B. Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Detta blir flott bil. Men jeg syns de to nederste av bildene du la ut var helt perfekt. Nydelig med litt senk og klassiske felger på e23. Blir så enormt harry med rånete stor 7`er etter min mening. Ellers ønsker jeg deg lykke til videre med prosjektet som fikk en litt kjip start.
HagenJR Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 Detta blir flott bil. Men jeg syns de to nederste av bildene du la ut var helt perfekt. Nydelig med litt senk og klassiske felger på e23. Blir så enormt harry med rånete stor 7`er etter min mening. Ellers ønsker jeg deg lykke til videre med prosjektet som fikk en litt kjip start. Takktakk
Stalin Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Sikler litt på om jeg skal prøve å få den lik den Leikis hadde, Har du bilder av denne? Har ikkje hørt om noe leikis E23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå