Larsinnj Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Stammer fra 745i delebilen tenker jeg. Den gamle bakluka ble vel ikke så pen.
HagenJR Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Stammer fra 745i delebilen tenker jeg. Den gamle bakluka ble vel ikke så pen. Er nok fra 745 delebilen denne ja, har ei luke til også, men den er grønn så da ser det bedre ut med 745 luka Den orginale var ikke helt lik seg nei
HagenJR Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Beklager lite nytt i tråden Men har faktisk skjedd endel siden sist nå Så får se om jeg tar noen bilder imorgen og kommer med en skikkelig oppdattering Bilen har ivertfall vært ute og luftet seg, bakplata er på "plass", mangler litt sveising! Bilen har 4 dører igjen ++
HagenJR Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Noen bilder fra siste tiden! Går veldig sakte for tiden, men bilen er kjørbar fungerer bra nå bortsett fra noe små ting Blir vel å leie seg prøveskilt snart å se hva bilen duger til Mangler å rette opp en liten bulk over baklykta som dere ser, og har derfor ikke sveiset fast bakplata i øvre kant! Er det eneste som står igjen av oppretting nå bortsett fra noen småbulker. Tror ikke det skader med litt senking?! Får aldri nok av setene her
NBCustom Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 gromme seter! skal du fikse opp 745n, eller sette over delene på 735?
HagenJR Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 gromme seter! skal du fikse opp 745n, eller sette over delene på 735? 745n jeg hadde var delebil, grunnen til at jeg ikke ordnet opp den var fordi den var rammeskjev! Så den ble ribbet og sendt til huggern, er endel deler fra den som ble flyttet over til 735'n. Har en 735 delebil stående nå, denne skal ribbes, og deles i to å lage henger av bakenden Men plana var og skifte motor i 735'n å få den godkjent som 745
Akmadden Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 DER JA! Mye framgang! Stille som sjåfør te sommern æ!
Litjhaug Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 gromme seter! skal du fikse opp 745n, eller sette over delene på 735? 745n jeg hadde var delebil, grunnen til at jeg ikke ordnet opp den var fordi den var rammeskjev! Så den ble ribbet og sendt til huggern, er endel deler fra den som ble flyttet over til 735'n. Har en 735 delebil stående nå, denne skal ribbes, og deles i to å lage henger av bakenden Men plana var og skifte motor i 735'n å få den godkjent som 745 Hærmætekråk
Akmadden Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Tror førersettet trenger en GOD rens før du tar den ibruk!
HagenJR Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 gromme seter! skal du fikse opp 745n, eller sette over delene på 735? 745n jeg hadde var delebil, grunnen til at jeg ikke ordnet opp den var fordi den var rammeskjev! Så den ble ribbet og sendt til huggern, er endel deler fra den som ble flyttet over til 735'n. Har en 735 delebil stående nå, denne skal ribbes, og deles i to å lage henger av bakenden Men plana var og skifte motor i 735'n å få den godkjent som 745 Hærmætekråk Har vel hermet etter noen du også
HagenJR Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Tror førersettet trenger en GOD rens før du tar den ibruk! Tror kanskje det ja hadde plastikk over det i begynnelsen, men ble bare i veien! stille attsæss i sommar æ Blir vel noen runder "attsæss" med en kald pils i sommer ja DER JA! Mye framgang! Stille som sjåfør te sommern æ! joda, har vært litt nå sjåfør må jeg vel ha ja:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå