HagenJR Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 RS! +1 Egentlig litt oppbrukt! Lyst på noe som ikke alle andre har, men får se hva jeg kommer over
Riberto Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 RS! +1 Egentlig litt oppbrukt! Lyst på noe som ikke alle andre har, men får se hva jeg kommer over Litt sant det
Hakonpett Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Noen som vet om e34 tenningslåsen passer e32? sorry for OT
HagenJR Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Noen som vet om e34 tenningslåsen passer e32?sorry for OT Tror dette er likt på de fleste karosseri irundt disse årene:) såja, tror det skal passe
HagenJR Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Borbet'ene mine da? ;p Neinei, for smått til disse hjulbuene, 18"/19" var plana, tror egentlig 18" blir passelig tror ikke borbet passer så bra til denne heller
HagenJR Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Schmidt VN Line med gigantisk kant Skaffer det du da? Så skal jeg sveise e24'n
635csi Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Schmidt VN Line med gigantisk kant Skaffer det du da? Så skal jeg sveise e24'n Forsiktig nå så jeg ikke tar deg på ordet
Riberto Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Borbet'ene mine da? ;p Neinei, for smått til disse hjulbuene, 18"/19" var plana, tror egentlig 18" blir passelig tror ikke borbet passer så bra til denne heller Okok
HagenJR Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Fått skiftet dynamo å vært ut på prøvetur idag artigartig
HagenJR Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Da har jeg snakkest med BT ang godkjenninga av hengeren igjen. måtte søke om unntak av "wmi" kode. Men dette skulle ikke være noe problem sa han. Fjering og dempere kunne jeg bygge om så mye jeg ville så lenge det var der å fjeret litt å ikke datt ut! Altså den skal senkes! blir nødt til å montere noen markeringslys i fronten på den siden den blir så bred. Trekant refleks bak må jeg også ha, men da har jeg bare på noen med magnet. Kommer jeg under 300kg (noe som blir vanskelig) så kan jeg kjøre i 80km/t med den. Men han sa at jeg måtte passe på å bygge den solid nok, var de i tvil så kan det hende jeg ble sendt til "hammer tilhengerfabrikk" i børsa så de kunne se over den finne ut om den er solid nok! Tror ikke det skal være noe problem. Den er jo veldig solid, må lage ei solid ramme i front å draget blir solid!
Riberto Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Da har jeg snakkest med BT ang godkjenninga av hengeren igjen. måtte søke om unntak av "wmi" kode. Men dette skulle ikke være noe problem sa han. Fjering og dempere kunne jeg bygge om så mye jeg ville så lenge det var der å fjeret litt å ikke datt ut! Altså den skal senkes! blir nødt til å montere noen markeringslys i fronten på den siden den blir så bred. Trekant refleks bak må jeg også ha, men da har jeg bare på noen med magnet.Kommer jeg under 300kg (noe som blir vanskelig) så kan jeg kjøre i 80km/t med den. Men han sa at jeg måtte passe på å bygge den solid nok, var de i tvil så kan det hende jeg ble sendt til "hammer tilhengerfabrikk" i børsa så de kunne se over den finne ut om den er solid nok! Tror ikke det skal være noe problem. Den er jo veldig solid, må lage ei solid ramme i front å draget blir solid! Hørtes jo fullt overkommelig ut. Blir tøft dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå