Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir moro å se den ferdig :)

Hva gjør en kadett i BMW-verkstedet? :P

Si det ja, den er ivertfall fjernet nå! :P men tror den kommer tilbake nylakkert idag :P

• 2 months later...
  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det gledes til å komme hjem fra jobb å begynne på med dette prosjektet igjen ;D Har tenkt ut diverse nye ideer til det nå :D Planene for hengeren er ivertfall å få til et sinnsykt bra anlegg som spiller veldig høyt samt litt bass. Kjøleboks, prosjektor på toppen av seteryggen på hengeren og få ordnet et lerret i bagasjeluka på trekkvogna, slik at det går ann å se film/musikk video + at jeg har veldig lys å ha et trådløst kamera slik at jeg kan sette dette mot f.eks breisladd svingen og sitte i hengeren å se dette :D Men først må jeg vel få ferdig å godkjent hengeren, håper på å få det klart i sommer, så det er kun lakk å montering av ekstra utstyr som er igjen i vinter og hengeren er klar til neste sesong :D Går litt treigt siden jeg jobber i hammerfest og prosjektet står hjemme i trøndelag :/ Men er ivertfall hjemme rundt 19 juli så da skal det bli litt fremgang igjen :D Håper på å få EU godkjent bilen å få skilt på den i langfri'en også :)

• 3 months later...
Skrevet

hei, kom over en komfolutt med div kviteringer o.l fra tidligere eier på denne bilen, litt om hva som er gjort med den fra 2002 til jeg kjøpte den, er dette int, eller skal jeg kaste dette?

Skrevet
hei, kom over en komfolutt med div kviteringer o.l fra tidligere eier på denne bilen, litt om hva som er gjort med den fra 2002 til jeg kjøpte den, er dette int, eller skal jeg kaste dette?

Trenger ikke å kaste det nei :D Hadde du giddet å sendt de i posten?

• 1 month later...
Skrevet

Her er noen stemningsbilder!

Satser på å få gjort litt når jeg kommer hjem igjen :)

sbekogr6ee60xlgay4qf.jpg

20" må det være på en henger? Spørs om den må ned mot bakken endel!

yazpcrvyjn0tttt31u8g.jpg

4tpvvbh5pozv98jd7qnn.jpg

1rphhjxctiapezgk93xh.jpg

iqwl2cde6d3yk3onxtca.jpg

Noe sånt blir det å se ut.

nulfgoi8v8qos3b1nug5.jpg

Siste innkjøp! Må vel bestille en til så jeg har på både hengeren og bilen :)

to2biqkah8q8vk99ym9e.jpg

Skulle bare egentlig lakke over sveisene, men oppdaget fort et det var en jævlig kul farge, så lakkerte lik så greit endel mere bare for å se :D

gba9yn6rresdpoifyy3w.jpg

Skrevet

Hjem til jul da eller?

Er den original den baklukespoileren? Kan ikke minnes å ha sett sånn før :)

Rå traktor du har i verkstedet ditt forresten :wink:

Skrevet
Hjem til jul da eller?

Er den original den baklukespoileren? Kan ikke minnes å ha sett sånn før :)

Rå traktor du har i verkstedet ditt forresten :wink:

Den er orginal ja :) kjøpt hos GS..

Traktoren er nok Fredrik sin :P

• 1 month later...
Skrevet

Skjer lite på denne fronten! var tom for gass sist jeg var hjemme, men skal fylle på flaska når jeg skal hjem om litt over en uke igjen! :)

Slenger med noen gamle bilder!

IMG096.jpg

IMG090.jpg

IMG092.jpg

Er litt forandring?

35773_439628245049_605610049_6254945_4251042_n.jpg

Ny varmekilde er også under montering, men med hastigheta mi så blir den sikkert ikke ferdig før til sommeren :lol:

IMG188.jpg

Skrevet
Stor forskjell ja! Blir bra denne :) Ta meg en tur når du har langfri igjen kanskje? :)

Kommer hjem 10 feb, så er bare å kjøre seg en tur ja :)

Skrevet
Stor forskjell ja! Blir bra denne :) Ta meg en tur når du har langfri igjen kanskje? :)

Kommer hjem 10 feb, så er bare å kjøre seg en tur ja :)

Får gjøre det :) Skal skrive ei liste over det jeg trenger og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...