HagenJR Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Blir moro å se den ferdig Hva gjør en kadett i BMW-verkstedet? Si det ja, den er ivertfall fjernet nå! men tror den kommer tilbake nylakkert idag
HagenJR Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Det gledes til å komme hjem fra jobb å begynne på med dette prosjektet igjen ;D Har tenkt ut diverse nye ideer til det nå Planene for hengeren er ivertfall å få til et sinnsykt bra anlegg som spiller veldig høyt samt litt bass. Kjøleboks, prosjektor på toppen av seteryggen på hengeren og få ordnet et lerret i bagasjeluka på trekkvogna, slik at det går ann å se film/musikk video + at jeg har veldig lys å ha et trådløst kamera slik at jeg kan sette dette mot f.eks breisladd svingen og sitte i hengeren å se dette Men først må jeg vel få ferdig å godkjent hengeren, håper på å få det klart i sommer, så det er kun lakk å montering av ekstra utstyr som er igjen i vinter og hengeren er klar til neste sesong Går litt treigt siden jeg jobber i hammerfest og prosjektet står hjemme i trøndelag :/ Men er ivertfall hjemme rundt 19 juli så da skal det bli litt fremgang igjen Håper på å få EU godkjent bilen å få skilt på den i langfri'en også
kentus14 Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 hei, kom over en komfolutt med div kviteringer o.l fra tidligere eier på denne bilen, litt om hva som er gjort med den fra 2002 til jeg kjøpte den, er dette int, eller skal jeg kaste dette?
HagenJR Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 hei, kom over en komfolutt med div kviteringer o.l fra tidligere eier på denne bilen, litt om hva som er gjort med den fra 2002 til jeg kjøpte den, er dette int, eller skal jeg kaste dette? Trenger ikke å kaste det nei Hadde du giddet å sendt de i posten?
kentus14 Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 må kunne ordne seg send meg adresse o.l på pm du ;P
HagenJR Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Her er noen stemningsbilder! Satser på å få gjort litt når jeg kommer hjem igjen 20" må det være på en henger? Spørs om den må ned mot bakken endel! Noe sånt blir det å se ut. Siste innkjøp! Må vel bestille en til så jeg har på både hengeren og bilen Skulle bare egentlig lakke over sveisene, men oppdaget fort et det var en jævlig kul farge, så lakkerte lik så greit endel mere bare for å se
635csi Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Hjem til jul da eller? Er den original den baklukespoileren? Kan ikke minnes å ha sett sånn før Rå traktor du har i verkstedet ditt forresten
HagenJR Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Hjem til jul da eller?Er den original den baklukespoileren? Kan ikke minnes å ha sett sånn før Rå traktor du har i verkstedet ditt forresten Den er orginal ja kjøpt hos GS.. Traktoren er nok Fredrik sin
HagenJR Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Skjer lite på denne fronten! var tom for gass sist jeg var hjemme, men skal fylle på flaska når jeg skal hjem om litt over en uke igjen! Slenger med noen gamle bilder! Er litt forandring? Ny varmekilde er også under montering, men med hastigheta mi så blir den sikkert ikke ferdig før til sommeren
HagenJR Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Lite BMW skruing her på jobb, men må gjøre meg synlig på ute i anlegget
Riberto Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Stor forskjell ja! Blir bra denne Ta meg en tur når du har langfri igjen kanskje?
HagenJR Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Stor forskjell ja! Blir bra denne Ta meg en tur når du har langfri igjen kanskje? Kommer hjem 10 feb, så er bare å kjøre seg en tur ja
Riberto Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Stor forskjell ja! Blir bra denne Ta meg en tur når du har langfri igjen kanskje? Kommer hjem 10 feb, så er bare å kjøre seg en tur ja Får gjøre det Skal skrive ei liste over det jeg trenger og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå