HagenJR Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Mye prøving her nå, vanskelig å bestemme seg for hvordan fronten blir! Var vel egentlig planen at det skulle se ut som den bare var delt på midten, men har bestemt meg for at jeg vil gjøre litt mer ut av det. Så hvis det er noen som har noen gode forslag så er det bare å komme med de her er ivertfall noen bilder.. Tenkte jeg skulle ha regulerbart drag på hengeren, så må finne meg et firkant rør som går utenpå det jeg har Hadde besøk av Riberto for en stund siden også
///MoePower Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Riberto trenger skinninteriøret du har i "hengern"!
HagenJR Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Riberto trenger skinninteriøret du har i "hengern"! Baksetene skal jeg vel ha, men fremsetene skal han få kjøpe:p
HagenJR Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Lite med tilbakemeldinger Men tror kanskje jeg har bestemt meg for å lage plate i fronten, mye mindre arbeid og ser heller ut som den er kappet rett i to og ikke en sammenklemt e23 Håper på å få kommet et stykke på bilen når jeg kommer hjem. Må finne meg dynamo til bilen også så jeg får prøvekjørt den og samle litt inspirasjon til å sveise ferdig å kjøre den på 4hjuls kontroll og EU Gammelt bilde! Fikk ivertfall skiftet fanger på bilen sist jeg var hjemme, så nå er den hel og fin. Pusset ned endel treverk. Begynte å se litt på draget på hengeren, men må få frem bilen og montert på hengerfeste så jeg får se høyda på bilen og hengeren. Laget ivertfall en brakett på mellomakselopphenget, håper jeg kan ha draget der og ikke over kanalen! Må vel bestille meg endel deler til bil og henger etterhvert, og ta noen flere telefoner til BT ang godkjenning av hengeren. Hørtes ikke vanskelig ut sist jeg snakket med de Grunnen til at det ble gjort lite sist jeg var hjemme var pga 3 sprengte bremserør på Astroen så fikk ikke hentet meg ny gassflaske!
HagenJR Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Ingen som tilfeldigvis har noe av dette til overs? M-tech ratt BBS fanger Chromeliste rundt baklykt Elektrisk kjøleboks Bakpotte, har ingenting å si hvilken stand den er i, skal kun ha den på hengeren Evt noe annet til E23
Riberto Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Artig prosjekt But, I much desire them seats... ;p
HagenJR Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Lurer faktisk på om jeg skal gå litt imot strømmen å handle dette rattet istendenfor det samme rattet som alle andre har i gamle BMW'er. Tror det kan passe bra i min siden jeg har endel treverk
HagenJR Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Litt herlig info og bilder av E23, selv om alt kanskje ikke er forståelig for en normal norsk mann http://www.pruebas.pieldetoro.net/web/b ... rico_id=26
helland Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 skal få låne iværtfall kjekt å finne vettu skulle egentlig fått til en e30 tilhenger til cabn, med baksete.. det hadde vært kult er jo avtagbart tilhengerfeste der
HagenJR Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 skal få låne iværtfall kjekt å finne vettu skulle egentlig fått til en e30 tilhenger til cabn, med baksete.. det hadde vært kult er jo avtagbart tilhengerfeste der Lån? må ha den æ, ska jo modifiseras eindel for å få te kjøleboks i hengeren er avtagbart mitt også, bare noen skruer som må skrues ut
HagenJR Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Da er endel nytt på tur i posten håper jeg! en ting er jeg veldig spent på, har ikke sett noen e23 med dette i norge før:p fikk flyttet på e23n idag, startet momentant, så imorgen blir det montering av hengerfeste å prøve å henge på hengeren:D
HagenJR Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Litt fra dagens økt:) Fikk justert draget, men hengeren er vel endel høyere enn bilen så må vel justere litt til når jeg får senket den litt:) Mangler å feste draget i hengeren nå.
Rogern Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Hengeren bør nok komme litt nærmere bakken ja Blir morro å se ferdig produkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå