Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye prøving her nå, vanskelig å bestemme seg for hvordan fronten blir! Var vel egentlig planen at det skulle se ut som den bare var delt på midten, men har bestemt meg for at jeg vil gjøre litt mer ut av det. Så hvis det er noen som har noen gode forslag så er det bare å komme med de :) her er ivertfall noen bilder..

pvkb52sfhcia9kxqc0at.jpg

y9uz2dj60vp1ntr5spb3.jpg

tky5y2lwi2ahe77iqxdj.jpg

xnwvbz9qu6x7yfmwz11m.jpg

Tenkte jeg skulle ha regulerbart drag på hengeren, så må finne meg et firkant rør som går utenpå det jeg har :)

8lupbna1fkh7654v7trk.jpg

3atc2az4l09kjop35cae.jpg

Hadde besøk av Riberto for en stund siden også :)

63hhx9fhl6h1jdr7i4tv.jpg

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Riberto trenger skinninteriøret du har i "hengern"!

Baksetene skal jeg vel ha, men fremsetene skal han få kjøpe:p

Skrevet

Lite med tilbakemeldinger :?: Men tror kanskje jeg har bestemt meg for å lage plate i fronten, mye mindre arbeid og ser heller ut som den er kappet rett i to og ikke en sammenklemt e23 :P Håper på å få kommet et stykke på bilen når jeg kommer hjem. Må finne meg dynamo til bilen også så jeg får prøvekjørt den og samle litt inspirasjon til å sveise ferdig å kjøre den på 4hjuls kontroll og EU :)

wj2tk2wywdki19d6i689.jpg

1gjdfeiwzqesh7vd2a2i.jpg

hmwwjmdldatl64qa1fxx.jpg

Gammelt bilde!

foslmocr9hndyocrn6ze.jpg

Fikk ivertfall skiftet fanger på bilen sist jeg var hjemme, så nå er den hel og fin. Pusset ned endel treverk. Begynte å se litt på draget på hengeren, men må få frem bilen og montert på hengerfeste så jeg får se høyda på bilen og hengeren. Laget ivertfall en brakett på mellomakselopphenget, håper jeg kan ha draget der og ikke over kanalen! Må vel bestille meg endel deler til bil og henger etterhvert, og ta noen flere telefoner til BT ang godkjenning av hengeren. Hørtes ikke vanskelig ut sist jeg snakket med de :D Grunnen til at det ble gjort lite sist jeg var hjemme var pga 3 sprengte bremserør på Astroen :lol: så fikk ikke hentet meg ny gassflaske!

Skrevet

Ingen som tilfeldigvis har noe av dette til overs?

M-tech ratt

BBS fanger

Chromeliste rundt baklykt

Elektrisk kjøleboks :P

Bakpotte, har ingenting å si hvilken stand den er i, skal kun ha den på hengeren :D

Evt noe annet til E23 :)

Skrevet

Lurer faktisk på om jeg skal gå litt imot strømmen å handle dette rattet

qvjt3i8baobc15hq6mti.jpg

istendenfor det samme rattet som alle andre har i gamle BMW'er.

Tror det kan passe bra i min siden jeg har endel treverk :)

Skrevet

skal få låne iværtfall :) kjekt å finne vettu :) skulle egentlig fått til en e30 tilhenger til cabn, med baksete.. det hadde vært kult ;)

er jo avtagbart tilhengerfeste der 8)

Skrevet
skal få låne iværtfall :) kjekt å finne vettu :) skulle egentlig fått til en e30 tilhenger til cabn, med baksete.. det hadde vært kult ;)

er jo avtagbart tilhengerfeste der 8)

Lån? må ha den æ, ska jo modifiseras eindel for å få te kjøleboks i hengeren :P

er avtagbart mitt også, bare noen skruer som må skrues ut :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er endel nytt på tur i posten håper jeg!:D en ting er jeg veldig spent på, har ikke sett noen e23 med dette i norge før:p fikk flyttet på e23n idag, startet momentant, så imorgen blir det montering av hengerfeste å prøve å henge på hengeren:D

Skrevet

Litt fra dagens økt:)

2ee3c172-0593-232e.jpg

2ee3c172-05a9-585e.jpg

Fikk justert draget, men hengeren er vel endel høyere enn bilen så må vel justere litt til når jeg får senket den litt:)

2ee3c172-05b3-efe0.jpg

Mangler å feste draget i hengeren nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...