Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tok ned bensintanken idag, fikk skjært ut endel mere enn det som er på bildene :)

9b6ijgbd18v8a9gon6bj.jpg

8id7whwqdqcmyw3n05ih.jpg

xa7j8aysc73nyaseqkpq.jpg

Har i det siste hatt besøk i verkstedet :P Har skiftet motor i "Vegardk" sin E28 :)

ost7nqzeg9hqkmcsz241.jpg

Nå står det en c-kadett som holder på å pusses ned inne på grava :)

Har foresten hatt prøveskilt på E23'n i helga, fikk kjørt på den noen mil, bilen fungerer utmerket :) motoren virker veeeldig kvass :D Ble noen ekstra runder på bakhjula enn forhjula også, gleder meg til neste tur ut med den!

Skrevet
Hadde det ikke vært bedre å prioritert bilen fremfor hengeren..? : P

Hehe, joda, men tenkte egentlig å få den på firhjulskontroll før jeg legger så veldig my arbeid i den :) Greit å vite om den er helt rett eller om det er noe som har fått seg en trøkk :P + at det meste som står igjen er lakkerer/oppretter som skal ta seg av, har dører og fangere som er hele liggende som jeg ikke gidder å montere før den er ferdig lakkert :) Blir tatt en EU kontroll samme dag som firhjulskontroll :)

Skrevet

Blir bra dette? sattpå dørtrekk i skinn nå, må vel få igjen hullene og trekke de opp på nytt :)

jm6ykig2vnz10c15932b.jpg

zne1e8j1svtdylc671lj.jpg

Har hatt en stooor vår rydding idag, ble mye E23 deler som ble ryddet ut og lagt til lagring :P

kd1owfxztk8kpyofl965.jpg

Litt kadett pussing/demontering har det også blitt :P

ps648ver2htoyiwxma05.jpg

Skrevet

Har rensket den helt under nå, så hengeren er ferdig ned ribbet og klar til oppbygging igjen :)

yts8mflq57aqy50l78v1.jpg

sxxgfngdg1epi7vhhhkp.jpg

Skal ringe BT ganske raskt nå å prøve å "samarbeide" med de slik at den forhåpentligvis blir godkjent :)

Skrevet

Er det lov å "bygge" henger, og etterpå godkjenne den? Litt usikker her nå, om jeg trapper i salaten. haha!

I hvertfall....hadde det ikke vært rått å fått godkjent hengeren, med "hardtop - platt" :D ?

Lykke til videre! :D

Skrevet

Har vært i kontakt med BT angående hengeren og det va null problem å få den godkjent :) så får vel prøve å få den ferdig i sommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...