E30Mtech2 Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Hei sitter å vurderer Lenso Bsx fra bsbildeler! Hva vil passe best på e30? 16`` 7.5 eller 17`` 9? Tenkte 16`` 7.5 fremme og 9 bak! eller likt rundt hele? hva passer best uten valsing evt med valsing og med coilovers hva tror dere? http://www.bsbildeler.no/butikk/searchr ... arch=lenso syntes dere gullsenter er pent på rød e30? eller sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Du får vel ikke Lenso BSX i 9x17"? Uansett, 7,5x16 og 9x16 funker vel fint uten valsing med det innpresset felgene har, men på 9" felgene bør du helst ikke ha større dekk enn 215/40 hvis du vil unngå subbing(avhenger jo selvfølgelig av hvor lavt du har tenkt å kjøre også, men du skal senke ganske mye før det begynner å subbe med den dekkdimensjonen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Mtech2 Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 oki var litt feil det! takk:) så da anbefaler du 7.5 16 fremme og 9 16``bak? kommer til å kjøre 215 40 ja:) blir litt strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Har du servo, så gjelder kun valsing og 9x16 både foran og bak Blir aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Mtech2 Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 da går jeg for 9`` 16 rund baut tror jeg:) anbefalt inpress og spacer jeg skal ha? mvh Tor Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Var vel bare ET20 på de 9x16 BSX-felgene. Spacer vet jeg ikke om du trenger, isåfall ville jeg tatt det når du har montert coiloverene og felgene. Tar det i coiloverene, så får du bare kjøpe noen sett fra f.eks. biltema, bare for å finne ut hvor tykke spacere du evt. trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Gammel post dette hère her, men eg har handlett lenso felger til min e30 facelift cab, denne har med servo.. men jeg har funnet ut att jeg må space ein del foran vertfall, pga den tar borti calipteren forran så jeg må ha minimum 10mm spacer forran.. er det andre som har hatt dette problemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Jeg hadde samme problemet med Kerscherene foran, så der spacet jeg ut 10mm. Bak spacet jeg ut 13mm for at forhjulene ikke skulle stikke mer ut enn bakhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Vilken dekkdim kjørte du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 215/40-16 Pirelli P-Zero nero. Får ikke så veldig strekt look av de, men bruksmessig var det jævlig gode dekk. VELDIG stive i sidene. En felg ble knust når bilen ble påkjørt, og dekket var såpass stivt i sidene at det holdt bilen oppe sånn den kunne kjøres til nermeste parkeringsplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Oki,såpass bredt asså! Men da er den vel godt valset? hvilket et var de felgene ? Mine er 20, å med 10mm spacer er jeg nedi et10 å det må vel snart være greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 9x16 ET15 hadde jeg. Så foran ble det ET5 og bak ble det ET2. Kakka opp kanten på hjulbuen litt bak bare. Hjelper godt på med stive dempere Så skura det jo godt i foran, ved full sving. Men brukende allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå