Gå til innhold

Lenso BSX på e30! hvem spec passer best?

E30Mtech2
 Share

Anbefalte innlegg

Du får vel ikke Lenso BSX i 9x17"?

Uansett, 7,5x16 og 9x16 funker vel fint uten valsing med det innpresset felgene har, men på 9" felgene bør du helst ikke ha større dekk enn 215/40 hvis du vil unngå subbing(avhenger jo selvfølgelig av hvor lavt du har tenkt å kjøre også, men du skal senke ganske mye før det begynner å subbe med den dekkdimensjonen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel bare ET20 på de 9x16 BSX-felgene.

Spacer vet jeg ikke om du trenger, isåfall ville jeg tatt det når du har montert coiloverene og felgene. Tar det i coiloverene, så får du bare kjøpe noen sett fra f.eks. biltema, bare for å finne ut hvor tykke spacere du evt. trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Gammel post dette hère her, men eg har handlett lenso felger til min e30 facelift cab, denne har med servo.. men jeg har funnet ut att jeg må space ein del foran vertfall, pga den tar borti calipteren forran :( så jeg må ha minimum 10mm spacer forran.. er det andre som har hatt dette problemet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

215/40-16 Pirelli P-Zero nero. Får ikke så veldig strekt look av de, men bruksmessig var det jævlig gode dekk. VELDIG stive i sidene. En felg ble knust når bilen ble påkjørt, og dekket var såpass stivt i sidene at det holdt bilen oppe sånn den kunne kjøres til nermeste parkeringsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x16 ET15 hadde jeg. Så foran ble det ET5 og bak ble det ET2. Kakka opp kanten på hjulbuen litt bak bare. Hjelper godt på med stive dempere :) Så skura det jo godt i foran, ved full sving. Men brukende allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...