leif harald Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Lurer på om det er noe interesse får IS eller om det er bare 325 alle skal ha. Disse står i tyskland, men kan få de hjem på 3 dager. 90 mod mtech2 svart 2 dørs svart spors skinn takluke, servo, sentrallås, senkesett, superspring eksos ++ kjørt 270 000 89 000 ferdig regga på norske skilt rød 318is mtech2 kjørt 197 000km 91 mod sentrallås, soltak, servo, sportsseter, orginalt mtech2 ++ ser ut som bilen er i veldig bra stand, veldig bra innvendig hvertfall. bilen er tysk, pris 69 000 feridg regga på norske skilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Strøkent :PP Klarer ikke å få tak i så strøkent stoff interiør da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 hva er garantien hvis det viser seg å være full i rust? tenkte på den svarte jeg da den kunne vært meget aktuell for min del!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Blir det noen instriserte ringer vi på den det gjelder å får mer bilder av det som er av rust (vis der er noe) utvendig og under. Kommer den hjem og jeg tar den opp på bukken og finner mye rust blir den selfølgelig levert til karrosoriverksted og tatt den rusten. Er det rust utvendig så blir det nokk ikke gjort noe mer en vekk med rusten og flekking. kan ikke lakke hele bilen. Men på bildene ser den ganske bra ut utvendig hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 hei. hvor mye for den røde der uten norske skilt a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 hei. hvor mye for den røde der uten norske skilt a ? 55 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Synes ikke det var alt for bilig for en bil som har gått 270 000... Tror ikke du slitt med å selge den dersom det hadde vært en norsk bil, til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Er egentlig veldig intr i den røde, men den ser jo helt forjævlig ut i lakken, mange steder med farge forskjell og blass som f, er dette tilfelle eller bare bildene som blir sånn hos meg? intr i 36 touring som delbet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå