Gå til innhold

S: Hartge classic 18" replica felger til e36/e46. *SOLGT*

S.Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

Selger mine 18" Hartge classic replica felger. Felngene er hele og pene, men bruksslitasje etter 2.5 sesonger på veien. Ene bakfelgen har litt kast, men balanseringen fikset dette uten problem. (ballansert helt vanlig, ikke en halv kg med lodd på ett sted).

Et på felgene mener jeg å huske er 38 på 8,5 felgene, og 42 på 9.5 felgene. Dette skal jeg sjekke opp når jeg henter papirene på felgene. Følger med tüv papirer på felgene, så det er ikke noe problem å få de i vognkortet. Har også tatt bort klarlakken på kanten, slik at felgnee er helt blanke istede for "hvit" som den ofte blir med klarlakk på...

Felgene har påmontert federal 595 dekk som ble kjøpt nye våren 2009. 225/40 foran og 255/35 bak. Framdekkene har ihvertfall denne og en til i seg, mens bakdekkene er til slitemerke på innsiden. Har ingen mm måling på dekkene, men det kommer så fort jeg får de av bilen og vasket dem.

Har dessverre ikke nærbilder av høyre felgene nå, da jeg bare har tatt bilder av de styggeste.

Venstre foran:

80e4qhtu0kbep13yq11e.jpg

Venstre bak:

jrwrq39n556vck0dv2ne.jpg

Fram felgene til venstre på bildet:

8oo8h1x1cqxatcb8skob.jpg

Bakfelgene til høyre på bildet:

07pcsb03dp18ed16useq.jpg

kzka26jqyi5jyn1sblyd.jpg

Bygger fint ut i hjulbuene.

gw23ejlv37of3wrgg34d.jpg

Ene framfelgen etter vask før vinterlagring:

9z6tw70tw78i0fceryig.jpg

Felgene bør hentes. for å slippe slitet med å sende, også slik at kjøper kan besikte felgene før kjøp (for å slippe eventuelle klager i ettertid)

Setter en pris på 4000kr... når meg på 91888114 eller pm.

Mvh S.Arnesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gi deg 3000.- vurdere en tur til sverige serdu er ikke det i sarpborg du bor ? eller roter jeg fælt

Jeg hører til i sarpsborg ja, men felgene befinner seg imellom sarpsborg og Halden. 4-5min kjøring ifra e6'n. Så det passer bra om du skal til sverige en tur...

Send meg en pm om det er interresant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med dekk på? I mm..?

-Takk :)

Bakdekkene har akkuratt kommet til slitemerke på innsiden, ca 1mm på utsiden. Framdekkene er det mye igjen på, men har dessverre ingen mm måling på de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Er ikke kommet noe bud. Mye pmer angående kjøp, men førstemann til mølla med en pengesekk begge parter er fornøyd med får de. Ta kontakt på tlf så er det bare å ta en tur til skjeberg så kan vi teste de på touringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for handel :) Knall å kjøre med, men tror sedanen trenger "litt" senk nå.. :lol:

litt ja :lol: bare fronten som skriker etter senk da. bak så det greit ut foreløpih...hehe ble rimelig tøft bakfra :D

gamlefelgene dine blir hvite tror jeg. skal teste hvordan det vil se ut på e46'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...