S.Arnesen Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Selger mine 18" Hartge classic replica felger. Felngene er hele og pene, men bruksslitasje etter 2.5 sesonger på veien. Ene bakfelgen har litt kast, men balanseringen fikset dette uten problem. (ballansert helt vanlig, ikke en halv kg med lodd på ett sted). Et på felgene mener jeg å huske er 38 på 8,5 felgene, og 42 på 9.5 felgene. Dette skal jeg sjekke opp når jeg henter papirene på felgene. Følger med tüv papirer på felgene, så det er ikke noe problem å få de i vognkortet. Har også tatt bort klarlakken på kanten, slik at felgnee er helt blanke istede for "hvit" som den ofte blir med klarlakk på... Felgene har påmontert federal 595 dekk som ble kjøpt nye våren 2009. 225/40 foran og 255/35 bak. Framdekkene har ihvertfall denne og en til i seg, mens bakdekkene er til slitemerke på innsiden. Har ingen mm måling på dekkene, men det kommer så fort jeg får de av bilen og vasket dem. Har dessverre ikke nærbilder av høyre felgene nå, da jeg bare har tatt bilder av de styggeste. Venstre foran: Venstre bak: Fram felgene til venstre på bildet: Bakfelgene til høyre på bildet: Bygger fint ut i hjulbuene. Ene framfelgen etter vask før vinterlagring: Felgene bør hentes. for å slippe slitet med å sende, også slik at kjøper kan besikte felgene før kjøp (for å slippe eventuelle klager i ettertid) Setter en pris på 4000kr... når meg på 91888114 eller pm. Mvh S.Arnesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 kan gi deg 3000.- vurdere en tur til sverige serdu er ikke det i sarpborg du bor ? eller roter jeg fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 kan gi deg 3000.- vurdere en tur til sverige serdu er ikke det i sarpborg du bor ? eller roter jeg fælt Jeg hører til i sarpsborg ja, men felgene befinner seg imellom sarpsborg og Halden. 4-5min kjøring ifra e6'n. Så det passer bra om du skal til sverige en tur... Send meg en pm om det er interresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Bumpeti bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Bra med dekk på? I mm..? -Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Bra med dekk på? I mm..?-Takk Bakdekkene har akkuratt kommet til slitemerke på innsiden, ca 1mm på utsiden. Framdekkene er det mye igjen på, men har dessverre ingen mm måling på de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Har du mulighet til å måle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Har du mulighet til å måle? Muligens i morgen, om ikke så må det bli på tirsdag. er ca 60/70% igjen av dekket tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Kan muligens komme å kikke å hente de i gatebilhelga vis jeg har plass i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Kan muligens komme å kikke å hente de i gatebilhelga vis jeg har plass i bilen Den er god. Har du mulighet til å måle? 6mm igjen på framdekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Bumpibump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Hva er budet på? Er litt fristet til å handle disse til touringen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Er ikke kommet noe bud. Mye pmer angående kjøp, men førstemann til mølla med en pengesekk begge parter er fornøyd med får de. Ta kontakt på tlf så er det bare å ta en tur til skjeberg så kan vi teste de på touringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Takk for handel Knall å kjøre med, men tror sedanen trenger "litt" senk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Takk for handel Knall å kjøre med, men tror sedanen trenger "litt" senk nå.. litt ja bare fronten som skriker etter senk da. bak så det greit ut foreløpih...hehe ble rimelig tøft bakfra gamlefelgene dine blir hvite tror jeg. skal teste hvordan det vil se ut på e46'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg