Wacman Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-507- ... 600wt_1165 Forgjengeren til bl.a. Z4... Denne har tilogmed Elvis eid back in the day. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 "Reserve not met", dvs at selgeren ville ha mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 lol aaah,la ikke merke til det jeg. For en utrolig fet bil uansett da! såvidt 250stk laget, i et design som i mine øyne er gawddamn tidløs skjønnhet! Selv om de sa det høyt og tydelig da Z4 ble lansert,er det allikevel moro å se hvor mange detaljer de hentet fra 507. (digger Z4'ene,synes det er veldig lekre biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Nydelig bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 1. Dette er en sjelden og gammel bil. 2. Dette er en BMW 3. Dette er en BMW!!! 4. Dette er en sjelden BMW!!!!!!!!! 5. ELVIS har eid den!!!!!!!!!!!!!!!!! God nok forklaring på prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 1. Dette er en sjelden og gammel bil.2. Dette er en BMW 3. Dette er en BMW!!! 4. Dette er en sjelden BMW!!!!!!!!! 5. ELVIS har eid den!!!!!!!!!!!!!!!!! God nok forklaring på prisen.. +NULL rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 1. Dette er en sjelden og gammel bil.2. Dette er en BMW 3. Dette er en BMW!!! 4. Dette er en sjelden BMW!!!!!!!!! 5. ELVIS har eid den!!!!!!!!!!!!!!!!! God nok forklaring på prisen.. +NULL rust! Hva er det som skjuler seg øverst på bildet..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 hmm, så ikke der, men under så jeg ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 kanskje det bare er teppet til dashen som har løsna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 kanskje det bare er teppet til dashen som har løsna? Mest sannsynlig. Det er iallefall slik baksiden av teppet ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 wicky har som regel rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Det er kantene på hullet de har skåret ut i "lyddempermatta" som ligger inntil torpedoveggen ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 En gammel skranglekasse uten estetikk og sjel. Jeg ringer legen når jeg kommer hjem fra jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå