anders87 Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Tenkte jeg kune lage meg en show-off tråd om Bmw'en jeg også, siden resten av bildene ligger i prosjekt tråden min.. Var ute overigår og vasket og tok med meg kameraet for og ta noen bilder på vei hjem. Og disse er dem som ble best. Uredigerte bilder, rett fra kamera siden jeg ikke kan sånne ting. Bilen er tilsalgs, by the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Stilig denne her! Synd det er eit får i ulveklær, hehe.. ...og bakfangeren likte eg ikkje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Takker for det Hehe, det er sant, men ble ikke slik denne gangen. Har fått delte meninger om bakfangeren jeg også, har lyst til og kjøpe M3 fanger og bygge duplex eksos, men får bli opp til neste eier og eventuelt forandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Kanon-fin bil dette Automote kan jobben sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Meget pen bil Bilde nr 2 er win! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Takk for det, wagon og FTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Knall pen bil dette her =) Ang. bakfangeren: Hadde jo vært penere med M3 rumpe, og duplex eksos.. Men slikt koster, og synes den du har nå kler bilen, bra at folk ser det faktisk finnes andre ting enn M-Tech ;D Ser du "sliter" litt med akkurat det samme som meg der Felgkanten er nærmere hjulbuen bak enn forran ;D Jeg tenker på og senke 1cm til, det er noe som jeg tror ville gjort din betraktelig mye penere sett fra siden =) (foruten at den blir mer tungvind og kjøre med da såklart) =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Takker for det Ja, burde vel ha slippet den en 1cm til foran for syns skyld, men er redd for at den da kommer til og bli helt ubrukelig 5cm klaring er ikke mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 herlige bilder, Anders Å forresten, all klaring er god klaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå