Kristian Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 viewtopic.php?f=6&t=154934 tlf 40448331, Kristian Ødegård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Har du noen bilder av interiøret og litt sånn annet småtteri? Hvor langt er motoren gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 har ikke noen bilder på hånda trur jeg, men det kan jeg nok fikse. motoren hadde gått 100 mil ca etter overhaling/trimming når jeg kjøpte den i vinter. ta kontakt om du er seriøst interessert. da jeg er veldig i tvil om salg.. så er det ikke sikkert jeg er så veldig motivert til å slenge ut så mye bilder om det ikke er seriøs interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Jo,bevares. Saken er at jeg begynner å hardt klø etter en M535i, E28 basillen har tatt meg,men det er så få ute,og en del sprik i pris og hvordan de har vært behandlet,så jeg prøver å få litt oversikt så jeg ikke kjøper noe som ser bra ut ved første øyekast,men er enten ulovlig bygget eller detter fra hverandre ved vask,om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 skjønner så absolutt hva d mener! men ser ut som at denne blir beholdt en stund til.. motor skal ut igjenn, lakke opp motorrom og ny motor skal nedi. så hvis du skal ha den får du si fra med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 skjønner så absolutt hva d mener! men ser ut som at denne blir beholdt en stund til.. motor skal ut igjenn, lakke opp motorrom og ny motor skal nedi. så hvis du skal ha den får du si fra med en gang Hmm va er prisen på den?? og har du noe mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 140,000,- tlf nr står i første innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 140,000,- tlf nr står i første innlegg. Hehe ja sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Kjøpte du denne flotte E28'n på Gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 nei, men mulig den har gått der før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Den har gått der ja. En kompis av meg som restaurerte bilen for noen år siden. Han mista lappen på første prøveturen med skilt og da solgte han den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 kan selges uten motor og gir for 100k! ved rask handel, og så fremt ikke den andre bilen jeg vil ha blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 hei, bumper denne litt igjen. vurderes kun solgt grunnet overgang til annen gammel ///M bil. nytt tlf nr. har endret det i første innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 ka du lure på å kjøpe no da kristian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 nei si det er jo så svak for e30 m3.... så vi får se. men i e jo så utrolig glad i m535'n min å! i veit da faen i jørgen... va faktisk akkurat borte å såg på den no! stått sia september å starta på første vridning! satt inni den mens den gikk se til drifttemperatur... ohh fin lyd i den åsså! da vart i usikker på salg igjen gitt. skikkelig god bil ta.. litt småplukk e det på den, men ikkje mykje. har jo fått tak i s38 spjeld å, så trur det kan bli ganske rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå